Omgång 28: Västerviks IK - HV71

Vet inte. Grillerna är ju en sak. Men vad gäller skillsen är de väl rätt undermåliga. I synnerhet Marcus.

Helvete bp

gav de torp luktsalt?

Nu blir det mål för VIK eftersom kommentatorn pratar om hur usel deras statistik är.

Se där! Inte!?

för att va sniper så jobbar foppa rätt bra i Uffe Dahlens kontor.

Wikströmkedjan är ju livsfarlig bakåt när dom e inne. Totalt värdelösa.

Jag säger inte att jag tycker att domarna är rejält kassa, så har jag inget sagt.

Nu tappar vi huvudet också. 5 mot 3

Vad gjorde Torp nu då?

Någon som såg vad som hände?

inte ens kameramannen fick med detta… svårt att ha en åsikt när det inte finns bildbevis… uselt HA.

Så agerar en lagkapten……

gunnar gör det bra idag… men västervik… guuuuud va dåliga.

Mycket distansarbete hos Cmore. :wink:

Norbe är allt vad man önskar att Torp skulle vara.

Domaren med nr 36 är HAS sämsta domare. Och det är en rejält konkurrensutsatt position. Men han innehar den på ett välförtjänt sätt.

Visst saknar vi många spelare, men… detta är inte bra. Har inte varit bra på länge. Spelar jämt mot alla lag. Toppen som botten.

Jag förstår inte hur ledare och styrelse INTE kan se detta. Har svårt att se nuvarande lag och spelsätt ska kunna bära hela vägen genom slutspel.

Kanske, kanske landar Hult in några “håll käften värvningar” innan 15 februari. Men så skadad av tidigare säsonger resonemang att jag inte vågar tro på det…

SSK har en måltuta som väcker de döda…

Hult kommer inte landa ett jävla skit. Han är fucking totalt värdelös den sopan…