Omgång 28: Västerviks IK - HV71

Inget trevligt språkbruk, tycker jag.

[size=150]Jacob96: [/size]

Du är just nu jävligt nära att bli utkastad för att du inte kan bete dig och du bidrar inte särskilt mycket till en givande diskussion. Skärpning.

Man blir ju arg av å se hv

Jag tror heller inte Hult kommer med några nyförvärv. Han saknar kontakter. Vi har den trupp vi har och får hoppas vi klarar oss med den.

jadu… inte oförtjänt… vi är inte bättre.

Det gör ont i ögonen att titta på det här ”spelet”.

Det är bortom värdelöst.

2-2. Tyvärr helt jävla rättvist. Sämsta jävla skiten jag sett.

Gunnar har varit bra, men brukar göra en och annan tavla per match…

Den du Gunnar skulle du haft

Det. Är. Så. Dåligt.

Oerhört nonchalant.

Suck…

Ridå…jag skäms…INGEN bryr sig ju, ett gäng primadonnor på isen.

Dax at frikoppla å lägga i andra växeln nu då?

Västervik flyger förbi hv. Å 3-2. Dra åt helvete.

Vi saknar Nybeck och Önerud. Någon som tror att vi öst in mål med dessa herrar i laget?

Mitt svar är. Näe. Vår forwards uppsättning är så sjukt osexig.

Vad sa Hv till varandra i pausen, tro?

HV helt överkörda i tredje. Ingen vill ha pucken, alla står still. Pinsamt är bara förnamnet.

Vem ska kliva fram?

De spelade upp ett gäng inspirationstal av Hult.

Asså bröderna Davidsson är ju inte dåliga
Men de symboliserar liksom allt vad HV är just nu. Uddlösa. Ineffektiva. I ett lag som satsat typ allt på ett kort ska de inte vara mer en fjärdekedjespelare. Betänk då att vi utöver dem har spelare som Kokkonen i laget.

Märkligt ändå att HV har blivit så synonymt med viljelöshet. År efter år efter år så skaffar man spelare som viker ner sig så fort tillfälle ges. Det finns en uppenbar gemensam nämnare för det här, men den väljer ju alla i organisationen att blunda för.

Hur ska det här gänget kunna växla upp? Alla andra verkar kunna göra det, men HV verkar bara kunna växla ner.