Omgång 29: IF Troja-Ljungby - HV71

Varför spelar Kokkonen? Skulle det inte skickas signaler till truppen?

Gunnar och våra två “andrahandsjuniorbackar” bäst i HV71 efter en perioder. Säger kanske lite om hur den första perioden varit…

Okej. Ska försöka hitta positiva saker. Tycker Törngren syns mycket mer. Ibland blir det fel, men han syns och det händer grejer.

Sen måste vi ju lyft fram Norbe. Den ENDA spelare som i samband med skadorna faktiskt klivit fram och visat att han ska ha en ledande roll. I det här fuskbygget (för att vara lite negativ igen.)

Jävlar vilken dålig period.
Återigen jobbar motståndarna hårdare än Hv. Hur är det möjligt?

Vi ska vara glada för 0-0.

Och nu börjar spelare ljuga i periodpausintervjuerna. “Vi visar bättre tendenser”. Inte bra med tanke på alla Bagdad bob-lögner ifjol.

Håller med. Vafan har den karln bidragit med egentligen?

Exakt vad i dagens laguppställning har ett signalvärde?
Precis samma jävla skitlag som innan.
Har man ens vaskat om?

Finns ju inte mycket å vaska med då vi har en handlingsförlamad spottchef

Ja han spottar ju inte ut några spelare iallafall… :wink:

Herregud

MEN VAD I HELVETE ÄR det SOM HÄNDER?!!!

Men va fan vilket lag ligger ETTA och vilket lag ligger SIST :imp:
Fan vet ser ut som det är precis tvärtom :exclamation: :exclamation: :exclamation:

Har vi nånsin varit sämre?

Med all respekt för andras tänkande och åsikter, men med detta lag, spel och tränare så förtjänar vi att vara i hockeyallsvenskan och härva. T o m gått så långt så jag trot JH njuter av det. Han har ju alltid haft en förkärlek till värva spelare från HA.

Vi är inte bättre än så här och i dagsläget varken förtjänar vi eller ska vara i SHL.
Vet att det kan svida i de överoptimister som dyrkar HV71 och håller dom om ryggen oavsett - men detta gott folk, detta är den bistra sanningen, vare sig ni vill inse det eller ej.

vi ska nog va glada att det fortfarnade står 0-0

Detta är bland det sämsta hockeymatcher jag någonsin sett alla kategorier. Uselt räcker inte för att beskriva detta.

Kokkonen inne igen. Signalvärde.

Noll…

Nu ringer det.

Nu är det parodi.

Jag röstar för att vi lägger ner verksamheten.