Väntad säsongsinledning sett till lagbygge och vilka coacher vi går in med.
Vi står vid ett vägval som måste göras redan inför omgång 4. Att Anton måste lämna ser jag som givet men sen måste även Björn (som också ska ifrågasättas) ut och jaga centrar omgående.
5 gillningar
Vem kunde ana att ett lagbygge inspirerat av smurfarna skulle sluta såhär?
1 gillning
Gtxx81
18 September 2025 19:11
706
De är så jävla värdelöst så de finns inte, jag hoppas de här soplaget åker ut en gång för alla
ZZTOP
708
Man andades hopp under sommaren! Men jävla va kort det hoppet varade när det väl drog igång!
Helt sjukt hur mjuka vi är i år igen! Björn Melins fys verkar inte ge resultat trots att han sa att Hv skulle vara det bäst tränare laget!
Anton B har analyserat sig själv efter förra säsongen! Snacka kan han men vad kom han fram till av sin analys?
Beech PP verkar enbart gå ut på att leta en spelare för avslut! Förra året va det Borgy som Kunde det! I år är det Ang som inte har det!
Kommer bli en lång ångest fram till kvalet!
3 gillningar
46, 61 godkända. Resten U.
HV är ett lagmässigt haveri. Ingenting fungerar. Och då menar jag ingenting.
6 gillningar
Esa16
710
Blomman är aldrig tom i blicken eller på ideer. Han har redan gått vidare i tanken och planerar nya stordåd!
Blomman är en infektion på vår förening avgå om han har nån integritet
1 gillning
Kalle
18 September 2025 19:12
712
Kan det vara Åke Unger som är problemet?
1 gillning
MC1971
18 September 2025 19:12
713
Svar på tal att nolla HV? Vilken värld lever media i?
Största problemet i HV är att HV själva (spelarna, ledarna, styrelsen mm) inte fattar att de är ett bottenlag. De har inte ett lag som klarar av att föra spelet och hålla i puck. Fortsätter de såhär kommer de bli en slagpåse i shl.
I powerplay saknar jag La Leggia.
Grattis Brynäs.
Jäkligt tråkigt att stapla förluster på hög.
Hade jag varit Pilut hade jag suttit i en bunker i Schweiz någonstans. Utom räckhåll för Björn. Fyfan
3 gillningar
Han kom inte fram till ett skit. Som jag sagt flera gånger. Dragit klyschor om att han måste bli bättre, samtidigt som han pekat finger åt allt och alla förutom sig själv.
2 gillningar
Luoto och Dichow bäst idag. Resten bör ta sig en funderare.
Båset vill jag inte kommentera alla vet vad jag tycker.
Domarna är ovanligt bra, alla 3 matcher hittills.
Mot avgrunden!
1 gillning
Det är ju detta lag de ville ha så i mina ögon bär definitivt ledarna den största skulden som inte får till detta. Inget snack
Nej, han står för kontinuitet, så det kan inte vara felet.
3 gillningar
Väntar bara på AB säger ” det är tidigt på säsongen detta lag behöver tid”
Fy fan vad trött jag är på Hv och deras skit! Samma skit som vanligt! Fy fan!
1 gillning