Omgång 3 (25/26): HV71 - Brynäs IF

Kör man någon SEAL-taktik mån tro? Bryta ner för att sen bygga upp? Problemet är dock att “bryta ner-fasen” pågått i flera säsonger nu.

Fruktansvärt dåligt, känns som ett plastigt legogäng som leds av en snackare anställd av keneteth. Fyfan.. det har gått tre matcher och man är rädd för att hamna sist IGEN. Avgå

3 gillningar

0-4 och då fick inte ens Brynäs testa på att spela powerplay.

de behöver inte äns duscha

Man pratar om ett nybygge, men det är det väl inte? Blomman är kvar

2 gillningar

Om han får gå under säsongen så sätter jag 1000,- på att han delvis skyller på att Björn inte värvade några bra C. Vilket iofs är sant.

Haha, det är väll det enda positiva. Att HV inte tar några utvisningar.. fyfan vad dåliga de var idag.

Jahopp..Lika illa som förra säsongen, skillnaden då hade vi iallefall ett vasst PP.

iår har vi ingenting att luta oss emot förutom passa runt pucken lite snyggt utan att något händer.

1 gillning

Jahopp, då var alla fast i den här förbannelsen igen. Aldrig vänder det. Tredje kvalet på raken väntar. Tredje gången gillt att åka ur. Fyfan vad ledsamt.

Jag kan donera 2.000kr bara Anton försvinner. Spelar ingen roll vem som tar över. Detta är dödfött med han som ledare. Han är en mästare på att förlora.

3 gillningar

Brunäs släpper alltså 14 kassar på två matcher, men spikar igen mot HV. Trender bryts mot HV! Det är sedan gammalt!

3 gillningar

Jag tror enda sättet att få bort blomman från HV är om hv fans går ihop ocg tvinga bort han. HV som förening vill inte sparka blomman de skyddar honom

2 gillningar

Bra svenska på Clara.

Ja så är det. Därför min donering.

Hänvisar till detta inlägg.

Dags att damma av teden till nästa.match?

1 gillning

Försvinn från min klubb…..

Blomman tror ju inte heller på det längre!! Nya HV. Nya HV. Nya HV.

Kvällen är inte slut, (L+D)IF KAN glra varsitt mål så vi slipper sistaplatsen.

Lever på hoppet!