Omgång 3 (25/26): HV71 - Brynäs IF

Klyschbingo

Ser ljust ut

Vägar att vinna matcher

intressant lag

Check check check

1 gillning

Nu står han där igen och försöker lura oss. Bra försök Blomman. Bra försök.

3 gillningar

Jag tänker spela på Eurojackpott. När jag sedan vunnit ska jag gå upp på HV:s kansli och säga att jag sponsrar med 50 mkr under förutsättning att en viss person får lämna först. Samt att damlaget också får en slant för att bygga om laget

1 gillning

Mycket snack lite verkstad i vanlig ordning av blomman.

2 gillningar

Jag tror vi betalar våra spelare för dåligt. :lying_face:

2 gillningar

Malmö nu på lördag. Förlust då och glaset har inte bara gått från halvfullt till halvtomt, det har sprängts!

2 gillningar

han verkar rätt nöjd med matchen.

Man är utklassade på hemmaplan, man startar säsongen dåligt, igen, om man är lugn och känner sig nöjd och lugn.

Tyvärr har spelet blivit sämre och sämre, match efter match, period efter period. Tendensen är extremt dålig och nu möter vi malmö på lördag. Den matchen måste vi vinna men de kommer från en match som de vänt delvis mot leksand och kommer sjölja över detta HV.

Jag vet att detta lag är nytt och behöver tid. Men tiden rinner iväg och man borde se ett spel som blir bättre, inte sämre. Därför anser jag detta lag med blomman nu är dödsdömt.
Kvalspelet är klart och frågan nu är bara om HV kommer slå rekordet med minst inspelade poäng någonsin.

4 gillningar

”Spelmässigt ser det bra ut” säger han. Vänta här nu. I 3 av 9 perioder har det sett bra ut. 2 mot Örebro och 1 mot Fäjkers. Då får man banne mig gräva djupt efter de positiva delarna om man hänger upp ett bra spel på 3 av 9 perioder. Gräv djupare Blomqvist. Fortsätt gräva.

BÄST PÅ BANAN (:banana:)

Rösta på din favorit i matchen HV71 - Brynäs IF (omgång 3).
Vi sammanställer sedan antal :banana: och delar ut ett pris efter säsongen, till den spelare som får flest :banana:

• Fredrik Dichow
  • Niklas Hansson
  • Oskar Stål-Lyrenäs
  • Lukas Rousek
  • Jonathan Ang
  • Martin Johnsen
  • Olle Alsing
  • Riley Woods
  • Axel Rindell
  • Lucas Lagerberg
  • Joona Luoto
  • Santeri Hatakka
  • Aleksi Heponiemi
  • Nikola Pasic
  • Isac Brännström
  • Jamiro Reber
  • Hugo Fransson
  • Justin Kloos
  • Hugo Pettersson
0 röster

JP-femman ger Rindell en 5a och Brännström en 3a, de kan omöjligtvis kollat matchen.

4 gillningar

Det är lite de Staffan eller Bibic sa- Det kanske ser bra ut för ögat om man inte tittar noga. De har mycket zontid och puck,ja, men de händer absolut nada. Detta kan vara nackdelen med alltför stort datastatistik inflytande. De ser bra värden, offensiv zon, puckinnehav etc men man förlorar matcher. Man vinner inga närkamper och man har knappt några avslut mellan målvakt och tekningscirkel. Detta är ett spel som fejkar ett bra spel för en som inte vill syna det.

6 gillningar

Rindell såg väll ändå ok ut. Men en 5a är på tok för högt.

1 gillning

Rindell var bra idag. Att Brännan däremot får en trea. Lite mer tveksamt, minst sagt. Även om det inte finns så många att välja på idag.

2 gillningar

Vad är det stora felet i HV? De flesta kommer svara Anton men om man ser lite större på det.

tycker ingen är värd nån poäng… Kanske ismaskinföraren

Anton.

1 gillning

Pasic imponerar på mig.

3 gillningar

Ingen imponerar på mig. Alla är bajs just nu tyvärr

Den som anställde Anton.

1 gillning

Det var inte bra innan dess heller.