Jag hatar verkligen icke-insatser. Detta var ingen hedersam förlust som dom snackade om i studion. Vi var inte där ikväll. Och det skrämmer skiten ur mig ärligt talat. Signalerna spelarna sänder ut ikväll bådar INTE gott.
Pasic och Luoto tycker jag visade lite vilja, spelare som Hepo och Rousek kass. WIN platsar inte i SHL, det visar han i varje match
Han var väldigt bra i första perioden. Liksom övriga lagkamrat så försvann han i andra och tredje perioden men Pasic har absolut något intressant.
Ser ju inte så tokigt ut det här!
Tillägg. Jag delar förvisso ut en banan men den är mer brun än gul och den är mer flytande än fast.
3 förluster, 2 på hemmaplan…. Tänkt när norrlandsturnén kommer, kommer bli en helvetes säsong det här också
Idag var det på den nivån att varken jag eller barnen visade känslor, kändes mest likgiltigt … redan i omg 3. Häromkvällen var grabben ledsen när han la sig men nu skit samma.
Jag gissar att de bara snackade brunröfv i sändningen?
Styrelsen och Nylin är det självklara svaret. 0 hockeykompetens.
Eller den som anställde den som anställde den som anställde Anton.
Tror det går långt tillbaka. Hv har inte gått att känna igen på många många år.
Rent spelmässigt är vi inte alls utspelade som vissa påstår. Resultatmässigt absolut, men det är svårt att analysera en match på enbart resultat.
Vi gör många bra saker på isen, men otroligt mycket utsida. Våga ta fighten framför mål killar…
Försvarspelet var bättre idag, men vi har några situationer som vi sätter oss riktigt i skiten. Olle hade inte en bra match överhuvudtaget.
Jag tror fortfarande det finns något bra att hämta här framöver. Skulle vi sparka HC nu, byta inrikting återigen när vi satt ett lag för ett system BÅDE AB och BL vill spela. Njae…
Jag ger detta 10-15 matcher, har inte skutan vänt då, så tar jag en sista minuten ombord på erat tåg!
Och hybris sen guldåren. Det har väl diskuterats i nån tråd redan, kanske ”HV som elit-organisation”?
De var förvånade över hur det kan se bra ut men ändå mål i röfva.
Men de börjar genomskåda kejsaren utan kläder.
Felet är att ingen jobbar sig till lägen för att komma till skott inne i hettan! Ingen jobbar sig in i skiten och skymma när backar skjuter!
Vi är väl det lag som väger minst och det märks både i defensiven och i offensiven!
Sen har vi inte målvakter som kan stå på huvudet! Men det hjälper ju inte när vi möter ett lag som läckt och kommer hit och håller nollan och vi släpper till enkla mål pga dåligt försvarspel!
Rahm lyckades i Växjö säsong efter säsong! Men i Hv lyckas han inte!
Var Brännström ens med på isen idag? .
Tror att tjommarna på JP:redaktionen har vit käpp! De ger ofta Brännström höga poäng, och högst poäng ger de i regel till lagets mest överskattade spelare, Alsing. Hur han fått den status han har i klubben, är för mig en gåta!? En halvhyfsad hockeyspelare, som ratades av Leksand? Svar Ja! En riktig lagkapten, och något att luta sig mot när det blåser? Svar Nej!!!
Nej, för Brynäs var inte heller bra.
Problemet är ju att när HV är dåliga och Brynäs är dåliga så går Brynäs till 3-0 när båda målvakterna är kvar i målen.
Alibispel rakt över. Luoto, Pasic och Rindell kanske klarar sig, men det med en hårsmån.
Det är om möjligt ännu sämre i år än förra året.
10-15 matcher? Då ligger vi förmodligen tvärsnitt och är helt avhängda. Det är så otroligt viktigt att vara med från början, känna att poäng trillar in med jämna mellanrum. Nu har Anton fått de gubbar han vill ha för att spela Antonhockey, Antonhockey leder nog snarare till allsvenskan än till säker mark.
Nu är de som de skall vi ligger toksist. Tabellen sitter efter 15 omgångar drygt. Jag har inget hopp längre.