Omgång 3: Brynäs IF - HV71

Här är matchtråden, tyvärr är jag usel på den fina layout FirstSwitch brukar bjuda oss på men här kan vi i alla fall snacka upp matchen.

HV mönstrar samma manskap som mot Växjö

Med skillnaden att Krog lirar center. 26 kliver ut på kanten. Känns bättre tycker jag.

Om vi börjar denna match på samma sätt som vi avslutade förra matchen skulle man bli nöjd :smiley:

Kom igen nu HV, vinst ikväll :smiley:
//Bra att du skapar matchtråden pawhlen, så vi kan snacka matchen. Jag hinner tyvärr inte riktigt skapa matchtrådar just nu på ett tag.

SeleneElijah stod för en riktigt snygg matchtråd senast.

Efter ganska usla prestationer i dom två första matcherna vill ja se en uppryckning av Krog idag, om han gör det får han förhoppningsvis med sig hela sin kedja.
Kämpa HV och kör över Brynäs! :smiling_imp:

Har inga krav alls på matchen idag förutom hållen nolla och minst tre framåt.
Jävligt rädd att Brynäs förstaline ska pulvrisera vårt försvar…

Han börjar bra, utvisning efter 39 sek

39 fucking sekunder. Lägg av.

Vi har hittat en 4:e kedja i alla fall

1-0 BIF

Kanoninledning.

Nya domarnivån är ju löjlig.

Nu gjorde bif mål med i ett fantastiskt virrigt försvar. Igen.

Gunnarsson för helvete. Du kommer inte få ett enda skott på dig denna säsongen som är lösare än det där, det kan jag svära på.

hmmm, första matchen framför burken för mig denna sässong. Det låter på er som om jag inte missat något hittills :slight_smile:

WK är den nya Fasth.

Vår kapten utmärker sig…

Nja Dahlén. Dags för timeout.
Kalla tillbaka lagets bästa back från J20, ta ett snack gällande värderingar med Petrasek och ett generellt snack gällande inställning så löser sig detta.

Någon som har sett Aaron? :open_mouth:

Skit i Aron, bättre att styra upp Pettan som skämmer uts ig i varje byte och faktiskt gör mer skada än nytta. Om Aron inte syns så gör han inte aktivt skada…

Är ju sämre i egen zon än när blinda ska pröva på hockey. Satan vad lamt!

Man skäms ju.