Omgång 3: Frölunda HC - HV71

Anton måste ju också få lov att spela sina spelare och lära känna sitt lag.

Men den blicken han gav i slutet, var inte nådig. Nu måste väl ändå laget formeras om?

Frågan om vilket forum du har läst är väldigt relevant.

Går inte att skylla på Blomman, Davidsson däremot. och nubben såklart

1 gillning

Jadu Abbot… här blir du fan inte sysslolös

2 gillningar

Det är lugnt. Vi fixar biffen.

Jag vet inte om du missat det med tedenby har sågats längs fotknölarna sen han kom tillbaka

Säg bara som det är Blomman. Du vill ha en ny trupp.

3 gillningar

Öppna plånboken nu! Vi måste ha in 2 nya kedjor.

Nubbens ruiner är fortfarande grunden till detta bygge. Det är för dåliga spelare helt enkelt och det spelar ingen roll vilken tränare vi får.
Laget är skit!

3 gillningar

Inte konstigt att vi inte är skarpa i PP Blomman, när man ser den uppställningen…

3 gillningar

Blomman tänker nog ”vad fan har jag gett mig in på”.

1 gillning

tror tyvärr han har kommit in försent, inte lätt att hålla ett sjunkande skepp flytande längre, hv som förening har tappat allt hur de är att driva en hockeyförening, är ju inte en tillfällighet att både herrlaget och damlaget med största sannolikhet hamnar i kval iår och med stor sannolikhet i ett sådant kval åker man ur

Skönt att blomman ser att PP är dåligt.
Men måste ändra till nästa matchen

1 gillning

Blommans röst sviker. Han lär försökt vad han kan för att trycka på laget verbalt.

Frågan är när första poängen trillar in. Tror fan det kommer dröja

Skador ingen ursäkt för att spelare som OSL, Brännström och Tikka ska vara så extremt svaga. Sedan har klubben en otrolig övertro på Fransson och Sjöholm. Särskilt den sistnämnde. Lägre hockey-IQ är svårt att hitta.

1 gillning

Vilka tycker du skall skickas? Jag sitter och funderar på att Tikka, Stakkestad har gjort sitt.

Tedenby borde åka neråt i hierakin igen, och flytta upp Reber nu! Borgström borde gå ut på Vinge.

1 gillning

Idag förlorar vi på vårat dåliga PP och oförmågan att sätta våra chanser.
Inget annat.

Men finns ju ljusglimtar man inte såg i de första två matcherna. När vi skjuter och jobbar på returer får vi andrum och offensiva tekningar. Det gjorde vi bra de 2 sista delarna av första och andra perren.

Bättre balans över hela banan idag.

Vi har en första målvakt.

Kedjorna tåls ju att diskutera för att säga det milt.

5 gillningar

Vi behöver bara vinna säsongens sista match.

0 poäng efter första fem är ändå väntat.

1 gillning

Frågan är när Anton kommer tappa spelarnas förtroende om det forsätter såhär

Tror inte det är Blomman det är fel på utan truppen han fick till 87% av Nubben, den är för dålig helt enkelt.

1 gillning