Omgång 3: HV71 - Linköping HC

Ser ut som HV är försiktiga efter alla utvisningar i Brynäs matchen.

Gunnarsson är magnifik…

FY FAN…

Inte hvs dag idag… 0-2

Hv för mesiga i egen zon, känns avgjort nu, trist.

Idag är Hv på tok för passiva och då äger Linköping spelet!
Blekt rätt igenom och Gunnarsson håller nere siffrorna idag!

Bara Gunnarsson som spelar.

Vi saknar verkligen en ledande formation idag.

Sporadiska anfall genom hela matchen.

Tyvärr så ser de alltid ut såhär mot just LHC. Fattar ej varför vi har sånna problem me dom.

1-13 i skott när vi ligger under med 0-2, det är fantastiskt svagt…

Vi kommer ej göra några mål denna match.

Känner igen det här, när allt stämmer och frustation för motståndarna.

Min medicin är några regelrätta stenhårda tacklingar och grisspel.

SkitmATCH

Ja detta var ett riktigt bottennapp. Skapade NOLL i sista perioden, riktigt uselt faktiskt.

Finns inget alls att ta med sig från den hær matchen.

Genomuselt, inget fungerade alls. Bryt ihop och kom igen.

Tyvärr kom en bottenmatch mot just Linköping av alla lag och både kommentatorn och studion hyllar monstret som inte behövde göra något märkvärdigt för att hålla nollan!

Riktigt svag insatts idag och spelet var under all kritik med pass på stillastående medspelare och kemin fanns inte alls där idag i någon av kedjorna!
Gunnarsson håller oss kvar i matchen men vi får inte igång det idag! Tråkigt men ny match snart igen och då tror jag på ett helt annat HV71

Idag gjorde vi en riktigt medioker match och alla spelare som är borta tog ut sin rätt. Nu visade de lite att vi ej är helt i fas än som är helt naturligt. Vi kommer göra några sådana här mediokra matcher nu fram till jul. Men sen så då jävlar

Bedrövlig sista period. Bland det mest uddlösa jag har sett. Inte många målchanser sett över hela matchen heller - Gustavsson håller nollan men sätts egentligen aldrig på prov förrns sista tre då Wännström och Thörna fick HV:s bästa lägen.

Gunnarsson bäst, tätt följd av Pilut.

Medicin nr 2.

  • Vakna upp i grannens damm med armpuffar. Stort tack mjöd.

FY FAN VAD USELT.

Undrar om Ted Brithén längtar tillbaka till Hv efter Rögles start på säsongen?