Omgång 3: HV71 - Skellefteå AIK

Går ju inte ens att ringa men jag skickade ett surt mail… Tråkigt att matchtråden dock blir lidande av detta. Men är ju svårt att diskutera när man inte ser matchen.

Får bli sportsändningen på sr just nu.
Hoppas de lyckas fixa denna skiten nu.

De ända man ser är true blood reklamen om o om igen

Ringt TV4 gruppen som äger skitkanalen och skällt ut dom efter noter. Hotat med stämning och polisanmälan då jag seriöst tröttnat på deras jävla skit ! Betalt kan dom ta, men få skiten att fungerar verkar jävligt svårt ! Nu åker man väl dit för hot, men det skiter jag fan i , för just nu kokar jag ! Dags att nån sätter stopp för TV4 jävla pajas verksamhet ! Dags att agera, och det är NU ! Alla mot EN jävla skitkanal.

Edit. Cmore´s telefon har dom stängt av. Helt jävla sinnes alltså.

Vad sa TV4-gruppen om det då? Eller de hänvisade bara till att ringa CMore?

Köper en månadspaket o skall se sin första match idag o så går det som de går fan

Ser ut att fungera nu

Ja du, en idiot till kärring som svarade och inte visste vad HV71 var för nått. Hon trodde det var ett program. Jag förklarade att det gällde hockeyn och att det inte ens gå nå kundtjänst för hela skiten är nere. Hon sa typ: " Ja hopp, ja jag vet inte … " Orkade inte lyssna på gnällkärringen mer, bad henne dra åt helvete å la på luren.

Nu funkar det, men dom är ca 15 sekunder efter i sändningen emot vad SR.se är på radion :stuck_out_tongue:
Kärringen på TV4 gruppen blev väl skraj när jag skällde och hotade med massmedia … Bra att det funkar i alla fall.

Suck, de har inte ens koll på sitt egna utbud.
Skönt att det fungerar nu iallafall, men blir till att klaga på dem tills de svarar.

Uppmärksammande en rolig sak. Matchen mellan HV71 - SAIK sänds hos mig på CLive 3 på TV´n och på webben CLive 4.

I denna tråden gäller snack om hockeymatchen. Gnäll på CMORE görs med fördel i denna tråden, TACK!

viewtopic.php?f=6&t=48

Sorry, blev visst lite korspostning.

Ni som har haft en fungerande sändning, hur har första perioden fram tills 15 minuter sett ut?

Läge att Dahlén väcker laget nu i paus.
Detta va det sämsta jag sett på mycket länge.
Finns ingen fart eller aggressivitet över huvudtaget.
Slarv och långsamma backar som dräller med pucken.

Utav de fem minuter utav matchen som jag har sett så kan jag konstatera att det är ett ganska hafsigt spel samt att domaren håller en väldigt låg nivå. Vad var det med Fernholms tackling som var så regelvidrigt? :S
Per Ledin ser riktigt pigg ut. Gjorde ett bra jobb i BP.

Märks att Oscar Sundh är förbannad.

Håller med dig, bra 5-minuters analys :wink:

Förhoppningsvis vaknara HV och klacken igång nu iandra. de 5 min jag såg var de tamt

Väldigt sömnig match - många felpass och Louma ser lite skakig ut…

Men Wessalau ser väldigt stabil ut!

Håller med. Fernholms tackling är det ju inget fel på, Skellefteåspelaren som vänder upp ryggen precis innan den kommer så den tar i ryggen. Såg ut som att den hade tagit i sidan annars…? Eller är jag helt blind?