Omgång 30: HV71-Linköping

Fasth och Petrasek gör det riktigt bra! Kan inte sluta störa mig på Rakhshani…

En så länge en repris av AIK-matchen tyvärr

Skicka Fälth till skottrampen. Han måste lära sig att träffa mål!

PP är ju oigenkännligt. Ser ju nästan ut som spelarna inte vill vara inne på isen i 5-4!? Det är bara 0-1, men det är en jävla uppförsbacke! Känns mer som 0-4! Viktigt med ett snabbt mål i tredje.

Hela laget bör tillbringa tid där under uppehållet

Genomuselt är det! Krog och Rhett är rent pinsamma att se, vart är ATTITYDEN?!?! Fernholm fumlar och ser enbart seg och stel ut. Positiva är att Fasth och Pettan är på G!

Vilken pajas han är Calle Söderberg - “Wesslau är dålig på det här… HV ser sega ut… Deras svaghet ligger bland deras backar… bla bal”

Ingen ödmjuk grabb direkt.

Var så nöjd med Rakhshani inledningsvis, men nu verkar det vara tomt där?! Märkligt. Jobbigt att se HV just nu. Ingen skärpa. Matchen är inte röky på något sätt men det känns inte bra. Mycket som inte fungerar nu.

2 spel mål dom tre senaste matcherna, nollade 2 av dom säger en del. Då förstår man att det ser ut som det gör.

Nä men grabben har ju rätt till 100% :wink:

Petrasek, Fasth och Fälth ser väldigt bra ut, men resten av laget… Har Ledin ens rört pucken? Tycker det är helt rätt att spela Davidsson i PP, det är oftast genom hans passningar det blir mål till slut.

Egentligen inte värt att kommentera insatsen. Allt är dåligt. Precis allt faktiskt. Jag vet inte hur vi ska lyckas vända på det här. Noll energi och vilja på Krog och Rhakshani. Bänka? Dags att ge ungdomarna Strandberg och Bengtsson lite mer istid? Tillbaka med Dyk? Sluta ett avtal med Gud?

Till sist Luoma. Hur orkar Dahlén tro på ingenting?

Varför har vi inga gubbar mellan cirklarna i anfallszon?

Luoma får tydligen spela på trggs bekostnad.Men det är klart skuter man slagskott i eget mål så kanske man blir bänkad :wink:

3 mot en och ett höstlöv mot mål!!!Ja då vinner man inga matcher.KOM IGEN NU.

Söderberg får gärna köra sitt tugg. Vi vet inte mycket om framtiden men en sak vet vi. Cluben tar aldrig något guld. Söderberg kan gärna få vinna skytteligan med 1000 mål, det är Wesslau som kommer jubla i april och då hoppas jag han vinkar till en gråtande Calle Silverberg…

Fullt ös nu i tredje HV! Det studsar lite emot nu men det är bara att slita ännu hårdare. Visa att ni VILL vinna!

Saknas självförtroende…Jobba ppå

Känns helt ofarligt och oinspirerat. Som jag sagt tidigare, jag tror inte vi är serieledare denna omgång.

Lägg match kanske :slight_smile:

Kommer bra in i zon, dåliga avslut…