Vad kan gå fel idag?
Toppform, storpublik med invasion och en av europas bästa spelare tillbaka i laget.
Luktar Play In plats vid 20.30 ikväll.
Vad kan gå fel idag?
Toppform, storpublik med invasion och en av europas bästa spelare tillbaka i laget.
Luktar Play In plats vid 20.30 ikväll.
Nää. Lakers betydligt bättre 1:a perioden. Men som vanligt, gör inte mål.
Åkte precis förbi en fantastisk konvoj av ”Smålands-bussar”. Bra feeling inför matchen. Strax framme vid arenan. Kämpa HV kämpa
Silver är ju helt utspelade. Sopslut förening. Degradera dem direkt.
Plasts PP är totalt uruselt
Väldigt taggad på kvällens match, kul med hockey igen! Känns främmande att vi funderade på att säga upp abonnemanget för 1,5 månad sen .
Det enda som skaver lite är att jag körde igång med min vita månad i januari, men men det ska nog gå.
Framåt HV!
Du fixar vit månad det kommer gå bra
Min spåkula säger att Malmö kommer förlora denna matchen på egen hand idag. Dom kommer komma ut hårt och spela på gränsen och ta många onödiga utvisningar.
Lite trycka till Hv för Liljander gate.
All heder till er hjältar som stöttar på plats idag!
Se till att överglänsa Malmö publiken
Jag håller med
Brännström som 13onde idag. Antar att han kommer sättas in då och då för att komma in i de.
Tror det med, vill väl känna av hur lungorna fungerar kanske
Kul att Davidsson får chansen som Center.
Hoppas han tar den.
Mindre kul att Teden får istid med AP och Kero, sista kvällen med gänget va?
Alnefelt i mål😮 våghalsigt val av Blomman och Co.
Varför i hela friden Hugo i mål?
96% mot Skellefteå . Låt killen få mer en 1 match enligt mig.
När vårt försvarsspel var brutalt dåligt så gav Hugo oss ändå en chans att vinna.
Blire torsk idag tror jag det mer kommer bero på att Alnefelt inte har samma flyt som sist och mindre beroende på att AP gör comeback…
Kan vara bra att Alnefeldt får spela lite så det inte är kris om den andra målvakten blir skadad.