Omgång 30: Malmö Redhawks - HV71

Vad är det för fel på Cluben klacken?
Inne å kika på hockey topless?

1 gillning

Denna tråd handlar om Malmö-HV, man kan skriva om andra lag i exempelvis tråden om SHL.

1 gillning

Ni på plats får gärna posta lite bilder från invasionen :star_struck::+1:t2:

4 gillningar

Tredje gången jag är på invasionsmatch i Malmö. Den här ser ut att bli den bästa inramningen med bra placering av klacken bakom mål. Håller med pettan, fullt med Hv-fans i arenan :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

7 gillningar

24 gillningar

Wow!

Snyggt!

3p ikväll och det blir den femte(!) raka borta segern.
Den såg man inte komma i mitten på November.

Det är ett rejält hot med André i tredjefemman nu också. Tre farliga femmor.
Hoppas på att det kan ge rejäl utdelning.

Man måste dock respektera Malmös starkaste enheter, hoppa inte typ Hugo P och Tedenby blir för offensiva och skiter i defensiven så ska det nog gå bra … Att de inte struntar i at byta för att det är så kul att lira

1 gillning

Hittade på X

14 gillningar

Kan väl hoppas, men jag e skeptisk. De kan inte vinna i all evighet, det är bara det att man inte ska gräva ner sig bara för att de förlorar en match. Oavsett hur det går (osäker på om jag ska titta eller inte) så hoppas jag att de i alla fall tar det till ÖT.

Växjö tappar 2p och LHC tar 2p! Vinst idag vore ju en smaksensation! Men vågar vi tro på detta?

2 gillningar

8 gillningar

En temporär plats 8 i potten ikväll va?

1 gillning

Vinn. Bara vinn.

5 gillningar

Nån som har lust att ta en bild på Malmös Tifo och va de skulle skriva för meddelande? De hade ju tydligen något speciellt de skulle säga till den här matchen. Alt skriva va det står på den

Varför spelar Engsund och säppelää ihop? Känns märkligt tycker jag

1 gillning

brännan in i kedjan med AP/kero enligt tvbajs.

4 gillningar

Är vi i Husqvarna Garden?

3 gillningar

Mycket bra. Tedenby kan avlasta nått byte om brännan har problem med flåset efter sjukdom

2 gillningar