Omgång 30: Rögle BK - HV71

Rögle skall inte ha nån jävla cred. Om HV vägrar spela hockey så är det fan inte rögles förtjänst.

Att HV väljer floskelvägen att “spela sitt eget spel och inte bry sig om motståndaren” så får man räkna med en riktig jävla körare i röfven. ALLA… och då menar jag ALLA, som i samtliga lag i galaxen vintergatan ser till att ligga hårdare på motståndarnas hetaste lirare. Vad gör HV? Låter flanen promenera omkring helt obehindrat!
Kör över honom för bövulen! Hur jävla svårt kan det vara att tacklas?

I am pissed!

Det måste ske stora förändringar i spelet om HV ska kunna vända detta.

Törngren borde satt den där mackan han fick, snyggt spelat fram till avslutet.
I övrigt uselt spel av vårt kära lag. Rögle hade inför matchen tagit en femtedel av sina poäng mot enbart HV, och då finns det 12 andra lag att ta poäng av också. Nej, steppa upp nu grabbar, ni kan om ni vill!

På plats i Ängelholm - svag förstaperiod av Hv. Men nog fan ska vi på bortastå se till att sjunga igång vårt Hv-blå med lite skönsång & Arnoldmuskler :wink:

1-0 till gröt och katastrof som vanligt.
Fan, 40 minuto kvar boys…

:astonished: :astonished: :astonished: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

man tror ju fan matchen är uppgjord???

4 gubbar bakom hvs mål och stångas, HV-lirare passar fram till cehlin… facepalm

bästa hv-liraren är willia… wait what?

för i helvete dommaren???

killen sätter sig ner å vilar???

vad i hel… :imp: :imp: :cry: :cry: :cry: :cry:

kommer 11 in i nästa byte skall det bli böter för filmning

Ja, jag vill verkligen veta vad som hände där, han ser ju helt okej ut i båset :confused:

Nej det är konstigt att HV inte kan anpassa spelet efter hur just rbk spelar, eftersom det är enda laget som HV har blivit utspelade av i alla matcher hittills denna säsong. Och att plocka bort poängspelarna borde ju inte vara ett problem för det var ju precis det man gjorde sist mot bif och det gick ju bra den gången…

Just nu tyder inte ett jävla piss på att HV ska vända detta, snarare tvärtom.

Är han med igen så tycker jag han bör anmälas för filmning :S om det är möjligt.

Finns det ett pass som sitter…jag är tveksam.

Våra backar måste ju våga hålla i pucken ibland.
Nu gör de allt för att få pucken ur zon så snabbt som möjligt.

Ingen konstruktivitet öht.
Uselt.

Ett rejält snack i powerbreak nu Lindbom.
Skäll ut dom!

offside? Såg nån den?

RBK är det nya SSK?!

Alltid nått pissgäng HV inte kan göra en vettig match mot.

oväntat att dommaren plockar en hv-lirare… efter missarna i första på rögle-brunkarna.

Klockren idiotutvisning där av Adam Almqvist. Så jävla uselt.

F ö stämmer ju ingenting i HVs spel. Fruktansvärt frustrerande att se.

Almqvist den utvisningen var lika begåvad som en måsskit…

Var dock solklar…