Senaste matchen var grym HV-hockey - Mälmö ska vi vara nöjda med tre pinnar.
Varmt välkommen och forumets mest klockrena namn ![]()
Senaste matchen var grym HV-hockey - Mälmö ska vi vara nöjda med tre pinnar.
Varmt välkommen och forumets mest klockrena namn ![]()
Ja respekt för det namnet ![]()
Sådär sa folk inför 2:a.
fy fan… #24 iskall.
64 icings att vänta från rögle nu.
vi spräckte nollan. Önnerud gör mål, alltid nått.
ÄNTLIGEN
![]()
Fucking Edit: 1-5
![]()
4-1.
Snyggt mål!
Så enkelt kan det vara!
5-1.
Som sagt!
nej. nej
NEJ.
NEEEEEEJ. fy fan… vem var den jävla pajasen som… campoli… sämsta matchen i sin historia hos hv.
PInsamt är det enda jag får fram… Pinsamt.
Campoli kan vara ganska dålig han med. Skulle han vara mer jämn hade han varit en toppback.
Utspelade av en bandyklubb. Sug på den. Tre gånger om dessutom.
Visst fan sjunger dom - Vi gillar gröt allihopa…
Det ska inte hända och ändå finns det folk som försvarar detta lag?? Tappar folk minnet senaste 5 åren??
Toppen mot botten i PP-statistiken. Kan man inte tro. Där fick dom sig en lektion i alla fall. HV alltså.
Oskickligheten, oförmågan och okunskapen grinar oss verkligen i ansiktet ikväll.
Lider med moderator kny, HVärnamo och övriga fans som bevittnar årets sämsta insats.
6-1.
Detta är fullt i klass med 9-2 mot ÖHK förra säsongen. Och då är matchen inte ens slut än.
För första gången, någonsin i hela mitt liv, stänger jag nu ner en hockeymatch där HV lirar. Jag har aldrig gått från en arena i förtid, aldrig stängt ner en minut av en HV-match som jag har haft möjlighet att se. men nu…
Vi syns nästa år!
Missade de första två perioderna vilket jag är tacksam för. Detta måste vara en reaktion på de senaste fyra matchernas stabila och bra spel. Tyvärr är det bara att konstatera att Rögle är vårt boogey-team. Spearingen på 24 var inte snygg undrar hur många matcher det blir???
Tror vi reser oss snabbt efter den här skitmatchen och fortsätter klättringen uppåt!
De här va de värsta skiten ja varit med om på mkt lääääänge.
Tycker i stort sett att hela laget är iskallt…
Pisstråkig avslutning på 2015.
Först rockkungen och nu det här.
Inte ens gott mä singlewirre.
Säger som rockkungen sa härom dan:
-Fuck this shit.