Näfan nu orkar jag inte böla mer idag, vänder detta till nått positivt. Detta är en näsbränna som heter duga och sånt brukar göra gott om det kommer då och då. Hoppas samtliga vrider sig i sängen inatt fullständigt vansinniga över att det blev som det blev denna matchen.
Min fru sa precis HV skämmer ju ut sig fullständigt,och då kan hon lika mkt hockey som sir Ward kan läppstift,men rätt har hon ![]()
Lika bra som HV kan vara imorgon, lika dåliga är dom idag. Usch!
Av precis samma anledningar du anger så stänger jag inte av. Men det är enbart på grund av det.
Gott nytt kompis!
Hult letar efter rätt karaktär på nyförvärv! Är det ytterligare en spelare som inte orkar kriga vissa matcher och glider runt som alla andra för han måste ju passa in i gänget så han kommer nog inte sticka ut från resten av gruppen.
Borås HC letar spelare och det ryktas att Brunnström är på väg dit, kanske läge för O Byrne och Almqvist att ta samma väg.
O Byrne är ju helt makalös dålig match efter match men måste väl antagligen ha rätt karaktär för att passa in i omklädningsrummet för
på isen gör han det inte.
@ Göran Bäckström. Vet att du läser här med all rätt.
Samtliga ska ha nedbrunnen tändsticka i JP-femman.
Följt HV sedan 70-talet, men denna insats är tamejfan genomusel ![]()
![]()
Skämmes döskallen. Inte likt dig mannen.
Haha, det märks att det är du som satt ihop skitlaget ikväll. Gå hem och skäms
De där behövde du Törna.
GÖÖÖÖÖTTTTT.
Näfan nu orkar jag inte böla mer idag, vänder detta till nått positivt. Detta är en näsbränna som heter duga och sånt brukar göra gott om det kommer då och då. Hoppas samtliga vrider sig i sängen inatt fullständigt vansinniga över att det blev som det blev denna matchen.
Rätt.
Så tänker jag med, låt spelarna fundera på detta under nyårsmiddagen och tolvslaget imorgon.
På klubbmärket, på de fans som åkte till Ängelholm ikväll. På alla oss som följer på distans.
Låt Lindbom fundera på pp-uppställningarna, på hur en time-out kan användas.
Vilka spelare som funkar, vilka som inte gör det. Hur femmorna ska se ut.
Vi andra kan ta nyår nu, och önska oss ett bra 2016.
Gott nytt år, alla HV-fans.
O´Byrne skämmer ut sig och HV! Sinnesjukt fult gjort!
Kommer troligtvis bli avstängd i 4-5 matcher så kanske läge på att sparka idioten.
HV har ju radat upp usla insatser mellan varven denna säsongen, men det här var en av de absolut sämsta! Man skäms som supporter när det ser ut så här.
Och tyvärr är det så att den här matchen är ett tydligt exempel på varför
- HV inte längre är ett topplag
- inte har en chans att sluta topp 6 denna säsong
Anledningen är helt enkelt att man är inte bra nog. Det saknas kyla, kunskap och vilja att i de avgörande lägena vinna de matcher som skulle innebära att man faktiskt kan hänga på uppåt, istället för att stanna kvar i nedre delen av tabellen.
Betänk också om HV hamnar i play in och där får möta Rögle! Då blir det inte ens slutspel. Ett inte helt otänkbart scenario.
Ingen och ingenting var godkänt ikväll.
Gott nytt år, HV.
Hoppas det blir konsekvenser efter denna insats,Hult,var var Laines ersättare? 0 poäng av 9 möjliga mot Rögle är skandal. Ingen får godkänt i HV,sämst på plan Campoli Christensen och Almqvist.
Kommer troligtvis bli avstängd i 4-5 matcher så kanske läge på att sparka idioten.
Bättre 25-30 matcher så kan han inte göra ngt annat dumt ![]()
“Så här får det inte se ut.” konstaterar Simon Önerud, HV71, kort i C More.
Nä de har du helt jävla rätt i… Men HV har varit rätt bra på att snacka dessa 5 skitår som varit men sämre på att spela hockey, tyvärr.
Sluta snacka och börja prestera nån jävla gång. Skämmas bör dom göra… Hockeysverige skrattar åt HV just nu.
Jag vill inte alltid heller gå till jobbet, men likt förbannat går jag dit och gör mitt bästa och biter ihop lite!
Men de är skillnad på vanliga arbetare och hockeyspelare… Bortskämda jävlar!!
Tycker ta mig fan att dom är skyldiga alla fans en stor jävla ursäkt!!
Nja han pillar bara med bladet i skrevet jävligt onödigt men knappast avstängning.
Koncentrationen fanns inte idag, visade sig främst i dåliga pass samt ej 100% inställning, när Rögle märkte det gav de järnet.
För att få en högre lägstanivå måste passningarna sitta på bladet å inte “nästan på bakre skridskon”, då kan forwords komma i fart å inte förlora farten å momentum i uppspelet samt vändningar.
Ska hv ta in ngn ny bör det vara en hyffsad spelfördelare som kan sprida detta till övriga spelare.
Gick buss från Nittorp idag för att se nittorpssönerna Erik Andersson i HV och Ludvig Claesson RBK, vilken tur man glömde av och anmäla sig. Man hade varit ännu besviknare då man lagt en dag på detta elände.