Omgång 31: HV71 - Brynäs IF

Fast jag skulle inte säga att det är hans fel direkt. Backspelet har inte varit speciellt bra i dag.

Tänkte fel där, my bad! Melin hade ju 31 förra sejouren i HV om jag inte minns fel och kopplade dit nu också, men Tedenby är riktigt dålig just nu iaf, det kan jag hålla med om. Och Karalahti gör verkligen inte någon stormatch just idag heller.

Såna chanser måste vi sätta. Upp med pucken högt för fan!

Onödigt Törngren.

Nä det har varit mål som han inte hade mycket att göra på värre är att HV inte får utdelning på sina skott oftare

Scott är inte en spelare man ger ett friläge grabbar.

Det fina spelet från första och andra är som bortblåst. Fan ta dessa uddamålsledningar, de verkar ju lamslå hela laget.

HV har haft ett par-tre riktigt fina lägen nu men puckjäveln vill inte in! Kom igen nu HV!

Märkligt att vi kan vara så överlägsna och bara leda med ett mål :confused:

Otur och ineffektivitet.

Och så BP på det. Vi ska tydligen inte vinna ikväll.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Tur det var rätt som vart frispelad :smiley: :smiley:

CHRISTENSEN!!! Vilken jävla gigant han ääääär! 2+2 ikväll!

Inte E Christensen heller :smiley: :smiley:

JO :exclamation:

Indeed! Satsa på 5-2 i tom kasse nu gubbs! :slight_smile:

Campoli visar känslor! Härligt att se!

Edit: Och så ska domarjävlarna ge sig in i det hela också. Dessutom så visar du ut Karalahti när det var Campoli som slogs och utgick. Vilka jävla tomtar…

Såja Nu får vi ge SAIK på nöten med dom verkade darriga idag torskade mot Örebro ju :smiley:

Om du såg Tollefsens överfall på Per Ledin med troligen en bruten arm där blev det inte ens en tvåa :exclamation:

Överfall?? Var ju bara en vanlig tackling. aftonbladet.se/sportbladet/h … 0077632.ab