Omgång 32 (25/26): Leksands IF - HV71

Leksand har en Målvakt som vinner matcher. Det har inte HV…

1 gillning

Rasade oddset på HV när de såg vem som står i kassen?
Hockeysiffrors simulering/prognos igår:

Lassi får stå alla “lätta matcher” man forcerar fram vinster och självförtroende

Frågan som mest är intressant är hur många mål ger lassi bort?

Bara för att:

2 gillningar

På tisdag är vi sist!

1 gillning

Den här matchen kommer Gidlöf vinna på egen hand

1 gillning

Hahaha! Pasic-Laz-OSL i samma kedja! Underbart :joy:

4 gillningar

Ja, de spelar säkert 9-0!

1 gillning

Avgå alla!

Lehtinen vs Gidlöf

Åh gud, rädda oss

1 gillning

Gud bevare oss

Ska vi gissa på 0-3. De ger bort varsitt mål :joy:

Edit. Om man nu tror på och vill Laz väl ska man kanske inte sätta honom med vår mest nonchalanta och odugliga spelare Pasic OCH vår mest iskalla spelare OSL :joy:

2 gillningar

big-bang

1 gillning

Det är kul med hockey

1 gillning

Tror aldrig en HC och fans varit på så olika delar av planeten som när det gäller HV71 25/26. Med det sagt, nu får vi träna kval mot vår kvalmotståndare! Hoppas HV kan ge dom en match på bortaplan också!

1 gillning

Man kan ju hoppas att de används som en ren checking line med order att åka skridskor och vara skitjobbiga. För alla tre kan röra på fötterna.
Men de har snarare fått besked om att snurra så mycket de kan i offensiv zon….blir inga omställningar alls….nej då.

1 gillning

Vet inte vilken som är sämst. Den eller: Magnertoft - Lindström - WIN??

3 gillningar

Jag tror tyvärr Leksand tar 3 poäng idag , känns som de inte har något att förlora och är inne i en bra trend.

HV har för mycket som händer just nu, lite rörigt med alla skador , inlån etc.

Teden - Tikka - Win skojade man inte bort heller.

2 gillningar