Leksand har en Målvakt som vinner matcher. Det har inte HV…
Lassi får stå alla “lätta matcher” man forcerar fram vinster och självförtroende
Frågan som mest är intressant är hur många mål ger lassi bort?
På tisdag är vi sist!
Den här matchen kommer Gidlöf vinna på egen hand
Hahaha! Pasic-Laz-OSL i samma kedja! Underbart ![]()
Ja, de spelar säkert 9-0!
Avgå alla!
Lehtinen vs Gidlöf
Åh gud, rädda oss
Gud bevare oss
Ska vi gissa på 0-3. De ger bort varsitt mål ![]()
Edit. Om man nu tror på och vill Laz väl ska man kanske inte sätta honom med vår mest nonchalanta och odugliga spelare Pasic OCH vår mest iskalla spelare OSL ![]()

Det är kul med hockey
Tror aldrig en HC och fans varit på så olika delar av planeten som när det gäller HV71 25/26. Med det sagt, nu får vi träna kval mot vår kvalmotståndare! Hoppas HV kan ge dom en match på bortaplan också!
Man kan ju hoppas att de används som en ren checking line med order att åka skridskor och vara skitjobbiga. För alla tre kan röra på fötterna.
Men de har snarare fått besked om att snurra så mycket de kan i offensiv zon….blir inga omställningar alls….nej då.
Vet inte vilken som är sämst. Den eller: Magnertoft - Lindström - WIN??
Jag tror tyvärr Leksand tar 3 poäng idag , känns som de inte har något att förlora och är inne i en bra trend.
HV har för mycket som händer just nu, lite rörigt med alla skador , inlån etc.
Teden - Tikka - Win skojade man inte bort heller.

