Vad br det går.
Arslet i gruset direkt.
Vad br det går.
Arslet i gruset direkt.
Vid vinst närmar sig leksand o slutet av nästa vecka går dom förbi. Vid vinst har vi häng på lagen ovan
Givetvis, men hade man ställt Sandström hade det iallafall funnits en chans.
Känner att det här blir en överkörning idag, det bara ligger i luften… 5-1 leksand
Det är just kontringar som Leksand kan, annars är det inget storlag, men det bjuder man på direkt
Bedrövligt försvarsspel, det ringer snart igen.
Avgå alla!
Laz har läge 1 mot 1, passar istället bak till Pasic som gör en piruett och dumpar ner i hörnet. Tjena.
klasskillnad i allt. efter denna borta turne är hv sist. men vi är i en bättre sits iår än vi nånsin tidigare enligt våran pastor och härförare
SKJUT LAZ!!
Inte skjuta honom då men han borde skjuta.
Den kunde ju gått in! Självmål är också mål.
Nya superkedjan. Dom är artister ![]()
2 min in i matchen och underläge. Sparka Blomman nu, helst innan perioden är över.
Kvalet är redan klart för både oss och lif
Lehtinen ger otroligt trygghet där bak,
åt Leksand
Tänkte att han ville ge Lassi en räddning till
o leksand är flera klasser bättre än hv i allt. Ändå är Anton nöjd med processen
Blomman helt tappat det som sätter lassi match efter match
Det är så gränslöst värdelöst detta. Åt helvete med HV.
Kolla upp innan ni passar!
Det är ju för fan flickor-2017 nivå på det.
Det kom innan Lassi blev en del av HV