Omgång 32 (25/26): Leksands IF - HV71

Bra målvakt HV har

Hur dålig får man vara.

Min nya favoritkedja på isen.

Herregud. Fan va man slarvar, tappar puck, missar markeringar. VAKNA!

otippat Lassi släpper första skottet :melting_face:

Kul med Almtuna och alla andra färgklickar till lag nästa säsong

2 gillningar

Gonatt

Vilket förvarspel alltså. Hur tänker man!??

Ja, varför inte se till att lämna 0-2 i handikapp igen redan från start

Drömstart för Laz och hans kedja.

1 gillning

Lassi i mål, hur fan tänkte man?

Rindell går bort sig totalt där ju

Den där lastar jag på backarna. Vad fan sysslar de med?

1 gillning

WIN och Lundström inne och ska åtgärda det. Jag avskyr AB. Vilken jävla sopa.

1 gillning

Tror att Blomman skruvade åt fel håll igen.

Herregud. …

Hur är den viktig?

Gidlöf kommer vinna denna åt leksand

Tur att alla är vakna och påkopplade….:face_with_bags_under_eyes::grimacing:

Ang passar Lehtinen… wut