Bra målvakt HV har
Hur dålig får man vara.
Min nya favoritkedja på isen.
Herregud. Fan va man slarvar, tappar puck, missar markeringar. VAKNA!
otippat Lassi släpper första skottet ![]()
Kul med Almtuna och alla andra färgklickar till lag nästa säsong
2 gillningar
Gonatt
Vilket förvarspel alltså. Hur tänker man!??
Ja, varför inte se till att lämna 0-2 i handikapp igen redan från start
Drömstart för Laz och hans kedja.
1 gillning
Lassi i mål, hur fan tänkte man?
Rindell går bort sig totalt där ju
Den där lastar jag på backarna. Vad fan sysslar de med?
1 gillning
WIN och Lundström inne och ska åtgärda det. Jag avskyr AB. Vilken jävla sopa.
1 gillning
Tror att Blomman skruvade åt fel håll igen.
Herregud. …
Hur är den viktig?
Gidlöf kommer vinna denna åt leksand
Tur att alla är vakna och påkopplade….![]()
![]()
Ang passar Lehtinen… wut