Omgång 32 (25/26): Leksands IF - HV71

Kunglig introlåt!

Stekhet målvaktsmatch mellan Gidlöf och Lehtinen. Titta noga nu gubbar för detta är vad som väntar i kvalet.

Tror vi Laz hinner få namnet på ryggen innan OS börjar? Tveksamt. Har HV71 anställt en syslöjdslärare som syr på namnen på tröjorna? De har väl juluppehåll nu så hade förklarat del…

2 gillningar

HV:s ledning trodde att det var Laz-arus de värvade, att han ska väcka HV från de döda …

1 gillning

Den är tvärviktig

Gidlöf vinner alla dar I veckan

Borgman börjar med en indianare

Borgman har slagit alldeles för många idiotpass denna säsong

1 gillning

Dålig is? Många som faller.

Helvetes jävla aparsle

Hahaha men va fan gör dem

Bra där. Det gick fort.

Vilken dålig hockey. Sen kommer lag har stimm av bättre för att dom andra går ner sig

Men herregud

Oj vad bra det börjar !

Lehtinen i straff-situation, honom kan man lita på

Och DÄR var matchen över. Tack för idag.

1 gillning

-1 direkt på vår nya kedja.

4 gillningar

HV😭

Hur kan man gå bort sig på detta vis? Det är ju inte korpen….

1 gillning

Hahhahhahahahhaha topkedjan