Kunglig introlåt!
Stekhet målvaktsmatch mellan Gidlöf och Lehtinen. Titta noga nu gubbar för detta är vad som väntar i kvalet.
Tror vi Laz hinner få namnet på ryggen innan OS börjar? Tveksamt. Har HV71 anställt en syslöjdslärare som syr på namnen på tröjorna? De har väl juluppehåll nu så hade förklarat del…
HV:s ledning trodde att det var Laz-arus de värvade, att han ska väcka HV från de döda …
Den är tvärviktig
Gidlöf vinner alla dar I veckan
Borgman börjar med en indianare
Borgman har slagit alldeles för många idiotpass denna säsong
Dålig is? Många som faller.
Helvetes jävla aparsle
Hahaha men va fan gör dem
Bra där. Det gick fort.
Vilken dålig hockey. Sen kommer lag har stimm av bättre för att dom andra går ner sig
Men herregud
Oj vad bra det börjar !
Lehtinen i straff-situation, honom kan man lita på
Och DÄR var matchen över. Tack för idag.
-1 direkt på vår nya kedja.
HV😭
Hur kan man gå bort sig på detta vis? Det är ju inte korpen….
Hahhahhahahahhaha topkedjan