Omgång 32: Rögle BK - HV71

Är det ngn som vet om Forsberg har ngn känning av skada? Eller är det bara Bingoberra som inte kan coacha?

Nåt måste ju hänt här, som vi inte känner till… svårt se annan orsak.

Jag tycker samtliga motståndare är rappare på rören och har mer fysik.
Hv har små spelare som har svårt i den fysiska biten och sen var vi stora spelare som är sega på rören. Känns som vi är några nummer för små på de flesta positioner.

1 gillning

Såg ni DS i JO efter förra matchen. Enbart positivt. Visst mycket var positivt men kändes förblindat av seger och hyllning.
Fortsatt perioder av dåliga pass, usla uppspel, dumpa o bli av med puck, kladda med puck i egen zon som yra höns och sen skjuta på målvakten… Nä kändes märkligt att han var så nöjd.

Sen känns det ju som HV71:s old boys-gäng i stor utsträckning, där några yngre är med o kör.

Mitt i säsongen och det ser värre ut än i augusti. Aldrig upplevt ett sämre bottenlag i varken SHL eller i Elitserien på över 35 år. Viljan är det inget fel på men spelet är en parodi. Så illa så varenda en ser onyktra ut på isen. Ett stort jävla skämt är vad det är. Inte ens Gunnar kan runda målburen utan att halka på den hala isen. Den äldre dansken tappar skäret var tredje meter och ramlar och snurrar lite som en 3 åring gör. Och Tommy, han måste hamnar i en negativ gravitationskraft runt jorden som gör att allt blir fel. Och vad gör ledningen? Dom sitter under sin kork ek och suger i sig nåt och tycker livet är helt underbart. Varför ens följa denna soppan….orkar inte.

Ja, vad ska man säga…? Spel i hörnen i anfallszon, långt mellan lagdelarna, dåliga pass. Mycket dump ner till hörnen. Kör in i mitten där det händer nåt!

Rasmus Bengtsson spelar över 21 min och briljerar i iko. Spelar ingen roll vad hv har för spelare i laget. Hv71 spelar sämst ändå. NU MÅSTE TOMMY GÅ!!!

2 gillningar

Så har jag tänkt i flera år, det spelar ingen roll vilka spelare Hv tar in. Alla hamnar ändå i en grå massa när de är just här.

1 gillning

Tyvärr rekar det nästan så
Minns Hagos
Nästan så att han inte kunde stå på skridskorna i hv

Alla ska in i HV-hockeyn!

1 gillning

Vad kan rimligen göra att vi inte försöker vinna matcher? Om Forsberg ställt till något som är så illa borde han få kicken. Enda jag kan komma på är om han vill lämna HV71 under säsong för att gå till ett riktigt hockeylag.

Hsn tog oss till SHL och tränarna bara pissar på honom. Fy fan.

Glöm vad jag skrev. Men du är helt fel ute. Kicken ska han ABSOLUT inte ha

Hur menar du med fel ute?