Omgång 33: Luleå HF - HV71

Och att föreningen i stort har tilltro till Hult :unamused:

Ändå skrämmande att Hult inte förstår att han måste göra något för att behålla jobbet. Snacka om naiv.

Pinsamt, Lillis. Pinsamt, Hult. Pinsamt, hela HV.

Nu skiter jag i detta. Börjar titta när Hv bytt ut allt vad tränare o sportchefer heter. Plus en hel jävla drös spelare.

Tack för mig.

Men skärpning för fan!

Timeout och byt målis tack…

Välkommen tillbaka…om några år :unamused:

Fyfan för alla HV-supportrar som åkt upp till Luleå, jag hade inte klarat av att se på ett sådant beteende av HV efter att ha åkt så långt

Bra att man kan sluta titta nu iaf, slipper hela eftermiddagen spoileras.

Hjältarna på bortastå ska ha en eloge. Klubben är inte förtjänt av sina supportrar och tar dem för givet.

Vi som sitter här kan i alla fall stänga av nu. De som är där måste genomlida 50 minuter till av denna skiten.

Hv envisas med att dumpa ner pucken men är nästan aldrig först!
Luleå åker in med puck som oftast o 3-0 efter 12min!

Har inte Hv lärt sig efter Dahlén tiden att dumphockey inte funkar i SHL!
Eller är det så att vi saknar speeden för något annat!

I januari 2006 sparkade FBK tränarduon för de inte var nöjda med resultatet. Några månader senare vann de SM-guld.

Så agerar ett topplag med ambitioner. Tänk om HV vore ett sådant…

HV skämmer ut sig.

Det här är det sämsta jag någonsin sett på alla plan.

2-9 mot ÖHK v7 2016 kommer kännas som en bra insats efter det här.

Varför är HV det enda laget som har dessa bottenlösa svackor vid den här tiden år efter år? Jo just det, för att vi har samma lagledning och sportsliga ledning år efter år.

Hann knappt skriva det innan Gunnarsson kom in :smiley: känns lite som att kollektivet är skyldig Hugo en ursäkt…

Blir väl tvåsiffrigt… skiter också o skiten. Jävla amatörer.

Hv verkar inte alls redo.
Vad fan pysslar Hv med under sina uppehåll? :question:

Skills vs. Karaktär…

Skillnaden mellan ett topplag och ett mitten/bottenlag är slående.

Byter över till vf-fbk, hatlagen nr 2 och 1. Lite kul hockey och action i alla fall.

Man skulle faktiskt önska att publiken bojkottade hemmamatcherna så ledningen fattade att något är katastrofalt FEL :exclamation:
Varken anfall eller försvar platsar ju i SHL :exclamation:
Men Joakim von Hult ser väl bara att pengabingen är full Så varför ödsla pengar på klasspelare då det tär ju bara på kapitalet :exclamation:
Men som sagt om publiken uteblir kanske kanske dom fattar galoppen :question:

Det är inte bara det att det går dåligt resultatmässigt, det är så fruktansvärt tråkigt att titta på när HV spelar också.

Tråklule och Hv har helt bytt roll.

Att folk (utöver de mest inbitna supportrarna) fortfarande går på matcherna är för mig ett under. Detta gör också att ledningen som mrbeach antyder verkar ta publiken för givet.