Omgång 33: Luleå HF - HV71

Positivt idag. Linus Fröberg. Drygt 200 000 kronors-förstacentern gjorde mål.

Förhoppningsvis fixar han utlandskontrakt till nästa säsong så slipper vi det problemet…

Även jag tycker det vore en bra ide’. Mitt tålamod tog slut nu.

Då plockar nog Hult, glad i hågen över sitt nya femårskontrakt, in ytterligare en mängdspelare med rätt karaktär för 250 papp i månaden för att axla förstecenterrollen (som vi alla vet är en social konstruktion, alla centrar och alla kedjor är likvärdiga).

:laughing: Funny ’cause it’s true… Tyvärr är ju detta sanningen och det hugger till i bröstet när man tvingas inse att det är det här HV har blivit.

Ja, vad fan var det lixom? Inte ett uns av besvikelse eller att vara förbannad syntes, såg ut som att han ryckte på axlarna åt det hela.

Tagit Hult i försvar, men nu är det fan nog, han ska bort. Gärna tillsammans med Lillis.

Vet fan inte vad som är mer ledsamt snacket på forumet eller spelet. Camara blir troligen avstängd, kan förstå att man är arg men det han gör är så sjukt fult och med tanke på att det nyligen hände en medspelare undrar man fan hur han tänker. Jävla pissmatch usch.

Knappast så att Hugo kan göra så mycket åt något av målen förutom möjligtvis första, tror det är att han mer skrattar åt eländet än att han bara rycker på axlarna och inte bryr sig.

Ehh. Vad förväntar du dig att folk skriver, tycker, känner efter ett gäng kissår med samma sportsliga ledning?

Jag håller inte det emot Alnefelt. Det kan vara ren chock eller av uppgivenhet. Han är en ung grabb och inte van vid situationen han och laget är i. Så jag klandrar honom inte alls. Däremot är det ju helt oacceptabelt hur alla de etablerade och rutinerade spelarna beter sig i alla avseenden.

Var det inte Ronny Eriksson som sjöng, - Det är lika bra att sluta drömma, det går åt H-vete i allafall…

Håller med, man kan le av stress och lite allt möjligt ur ett rent psykologiskt perspektiv. Jag förstår inte de som lägger vikt vid det, tror de en målis är glad över att släppa in så många mål på så få skott?

Tro mig jag tycker varken om spelet eller hur laget sköts både från tränare och sportchefer men att dag efter dag vecka efter vecka osv sitta med i princip ctrl+v med samma meddelande gör ingen skillnad alls, finns bra mycket bättre sätt att visa sin besvikelse över att inget ändras. Vad som än skrivs här inne kommer ingen förändring att ske så länge det inte samordnas något för att visa klubben att det är nog nu.

Tedenby och Ljungh saknas ordentligt i HV.

Teden var ju antagligen den sista spelaren som var värd entrépengen…

Då är det hög tid att man gör något! Håller med om att inget händer genom att skriva här! Men någonstans måste man ju få avreagera sig! Frugan har skaffat öronproppar så henne kan man inte längre spy galla på!

Men med tanke på att vi är så godtrogna fans med all respekt för det! Men nu är väl ändå måttet rågat!
Det hjälper inte att maila Agne för han har fullt förtroende för Hult och hans sätt att bygga laget!

Sant.

Jag väljer glädjen! clubben kommer fortfarande ligga på kval efter den här omgången.

Edit: Sparkar inte Ekelund Hult i och med den här säsongen så kommer jag ge upp på allt.

Ha fan va gött! 5-2 nu jävlar :smiley: :smiley:

Det är nu det vänder

helvete… kunde blivit spännande…