Men jag undrar verkligen vad som hänt med Lauridsen. Från att ha varit höstens dominant och hyllad av allt och alla, till den Bambi på hal is som han är nu är ju en helt ofattbar förändring.
De är inte bara lillis som ska gå. De är de båda sportcheferna och hela styrelsen också.
Vi måste ta nya tag IGEN.
Denna gången rejält.
Vi måste genomgå en total makeover. Annars blir detta aldrig bättre.
Så jävla enkelt är de.
Man måste få in en sportchef som verkligen tror och vill att man kan bli bäst!
Det har vi verkligen inte idag!
Sen måste vi få in en tränare som har lite nytänk!
Jo visst, men att allt det ska ske nu på studs är orimligt. Men man kan börja med att sparka Lillis redan ikväll och ge Rahm säsongen ut att bevisa om han är redo att ta över.
Vår ende spelare som visar någon typ av vilja tar en oerhört korkad och farlig tackling och försätter laget i en ännu sämre situation i nästkommande matcher. …
Det behövs ingen förändring i detta lag. Detta är bara en match och säsongen är inte slut än. Vi har spets i laget. Får bara inte ut det idag. Vi är inte riktigt på tårna och med när matchen börjar.
Nu när HV rasar både spelmässigt och tabellmässigt så hoppas jag att det sker rejält, så att man hamnar utanför play in. Fast jag tror faktiskt inte ens det kommer att förändra något vad gäller vilka som får upprätthålla anställning i föreningen.
Shitkicker: Håller med. Sparka Lillis pronto. Ge Rahm 19 matcher och (förhoppningsvis) ett slutspel att skaka fram en finalplats. Annars bort med honom också.