Omgång 33: Luleå HF - HV71

Luleå har på lite mer än en period skymt motståndarmålvakten mer än Hv gjort under sista fem matcherna.

En lektion i ishockey för Hv:s ledarteam.

Men ändå en onödig lektion…

Hv:s ledare är immuna mot att spela hockey på ett intelligent och modernt sätt…

Att skymma målvakten är för simpelt för dem…

5-0. Stabilt. Ska man förlora så gör det ordentligt så nåt händer i hönshuset.

Nu vänder vi!!!

Sparka Lundh. Det är det enda som kan återskapa lite förtroende för föreningen. Sparka honom omedelbart planet landar på Axamo.

Detta är inte HV71, detta är ett jävla vrakbygge helt utan ryggrad.

Dagen då Hult försvinner från HV kan bli den enskilt viktigaste i HV:s historia.

Sen är han inte ensam om skulden. Men det är fan unikt att en klubb förfaller på det här sättet och sportchefen får sitta kvar.

Ser att de jag förväntade mig inträffat. Totalt fiasko

Tror det där är första gången en timeout från Lillis faktiskt resulterat i något alls.
Han brukar annars vara rätt otimead, snällt sagt.

Tror ingen sparkar ngn i detta ryggdunkargäng.

Undrar ifall vi sjunker under topp 10…

Här kickas ingen!
Det blir nog en trevlig middag hos någon ikväll!
Imorgon tar de ledigt och sen samlas man med en morgonfika på måndag som ingenting har hänt!
Sen gnuggar man vidare på det man tror på! För inte kommer det in någon som kan vända på detta utan det är detta gäng som ska göra det!

Trodde inte det skulle hända mig heller att byta kanal. Känns väldigt märkligt men kul att se bra hockey.

Tur man ska supa ner sig i Stockholm o slippa se skiten

Å där skämmer Camara ut sig, han har inte alla hästarna i hagen…

Skall nog se att Hult o Lillis får förlängt i veckan.

Nej tyvärr är det ju så. HV har ju varit konsekventa med att förlänga med helt fel tränare i helt fel läge som sen lett till att man tvingats sparka tränaren. Detta har ju lett till att HV betraktas som en pajasförening ur det perspektivet. Så att de sparkar Lundh och befäster sitt track record avseende sparkade tränare är för mycket att hoppas på.

Hehe. Då sitter jag fan hellre här hemma och ser klart HELA matchen… :laughing:

Camaras utvisningar är ju för det mesta sjukt onödiga. Spelar inte tufft. Spelar direkt fult.

Det som ändå är skrämmande är att man har hånat Luleå genom åren om tråkhockey!
Den platsen har ju vi tagit över med råge! När Luleå spelade som tråkigast så var ju det rena klapp klapp hockeyn jämfört med vad vi bjuder på!

Nej, även det är en rent pinsam insats och något att skämmas över.