Omgång 33: Växjö Lakers - HV71

ta en bärs så blir det kanon

Jag vill inte se Engsund på isen idag!

9 gillningar

Förkortning för:
Må många PP påkallas för Luoto laddar X-tra pangskott för fucking fina finska fosterlandet ?:facepunch:

9 gillningar

Du vet att det finns behandling för sånt, speciellt hemorrojder. Inte bra att gå runt med sånt allt för länge. Sen om dom ploppar fram av att se HV71 är oklart. Dom kanske försvinner om du stänger av tvn :thinking:

jo han är grym

Nej, det är han verkligen inte. Han är lat, loj och ointresserad.

3 gillningar

J20-laget spelar borta mot Rögle i em. Där saknas Oscar Davidsson och Viggo Gustafsson. Med tanke på skador och sjukdomar och Engsund-gate lär man ställa upp så här:

Glifford (Alnefelt)

Alsing, LaLeggia
Day, Sjöholm
Seppälä/Gustafsson, Hallquisth

Lenc, Mølgaard, Ang
Luoto, Borgström, AP20
Brännström, Kero, Reber
Hugo P, Karlsson, OSL
Davidsson

Det är vad jag hoppas på, men blir inte förvånad om det blir en del omkastningar/skiften på högerforwardspositionerna.

4 gillningar

Ser bra ut. Särskilt om Seppälä är sjunde back.

Hoppas han formar kedjorna och backparet rätt ikväll. Jag vill att det ser ut så här;

Gliffen i mål

Alsing-Laleggia
Day-Viggo
Engsund-Hallquist
Seppälä

Luoto-Borgy-Ang
AP-Fisken-Reber
Lenc-Kero-Brännström
HP/WIN-Karlsson-OSL
WIN/HP

På vilket sätt är Engsund grym? Han är ju brutalt dålig, nästan i paritet med Tikka

1 gillning

Kommer du hem till mig och smörjer då? :smiling_face_with_three_hearts:

Viktigt att Kapten Alsing kammat sig idag.
Sista 3 har han sämst eller näst sämst stats.
Ruggigt dåliga siffror.

1 gillning

Han främsta egenskap just nu är att vara en go å glad gubbe. Vinka till fansen e han också bra på.
Resten är det värre med.

Idag tror jag vi kommer prioritera defensiven. Första perioden och första 10 är synnerligen viktiga. Att vi kan stå emot deras anstormning och håller dem ute på kanterna. Klarar vi det, så har vi stor vhans att få en trevlig lördag.

Utgår ifrån att gliff står. Första 10 kommer bli en fingervisning om hur matchen slutar

Coacha för att vinna. Spela för att vinna. Tillsammans för HV

1 gillning

han är bra i bp viktigt

bra rejäl leder tacklingligan tre kronor erfaranhet spelar med hög fart

vinn bara vinn

tycker just detta har han inte bevisat senaste tiden

Ööööh… Trollar du?

6 gillningar