Vårt BP är uselt nu, så nej han är inte viktig i BP.
Och du är säker på att du menar nr 32 i HV? Den nr 32 jag ser är rent av helkass i bp och när det gäller att spela med hög fart ??? Hjälp…jag spelar med högre fart och jag kan knappt åka skridskor.
Så jag tror du skojar med oss.
Måste se nåt som ingen annan ser, har inte levererat trög loj ja allt boxar han in på hittills
Så länge Engsund upplevs enligt mig att ha tankarna norrut så är han inte viktig. Då är det viktigt att han lämnar
Är Engsund inne i egen hög person och skriver här månne?
Verkar nästan så när man läser vissa inlägg.
Detta skulle kunna vara det tyngsta sågandet man sett på forumet på år och dar. När @Farzan skriver så, då vet man att det är illa - och håller med dig.
Skulle bli tokförvånad om Engsund INTE spelar idag. Räknar även med OSL i andra. Möjligen att Glifford får chansen i mål, men mer än så vågar jag inte hoppas på.
Eftersom Engsund är i Luleå i tankarna, så kan han lika gärna vara där med kroppen också.
Det måste komma större förändringar än så, men jag tror nog att du ligger närmare sanningen än vad alla hoppas.
Jag behövde ett gott skratt, tack
Engsund jagar tacklingar och är ur position. Kan inte slå en pass och är så sölig att man inte vet om han åker framåt eller bakåt emellanåt.
Sedan försöker han stödda sig runt eget mål och kramar motståndarna som en klängig femåring efter avblåsning.
Så fort han är på isen behöver jag en skämskudde.
Tycker Engsund, Seppälä och Sjöholm är för dåliga med pass! Fysiskt duktiga men i dagens SHL räcker
Inte det att bara lösa det det fysiska. En back måste lösa spelet med puck annars är den inte duglig i dagens SHL!
Så jag villl se
Laleggia - Alsing
Day- Hallqvist
Gustafsson - ?? Seppälä/Engsund/Sjöholm
Tror tyvärr vi kommer ha 5p upp efter dagens matcher och man kommer må skit igen.
Tänk vid 1-4 mot Malmö och man va 8! Då njöt man av ishockey helt plötsligt! Nu är man ett vrak igen och mår skit!
Är det värt detta undrar jag?
Man sover dåligt och man är allmänt förbannad!
Alla runt omkring får stå ut med detta!
Vi är i en bättre position nu än innan vår vinststreak. Alltid något, men nu behöver vi studsa tillbaka igen. Vi har inte råd att slarva bort poäng till höger och vänster.
Laget i vårt hjärta, men vafan - till syvende och sist är det ”bara” hockey.
Det är verkligen inte värt det. Minns första säsongen i efter HA, vaknade mitt i nätterna och tänkte på spektaklet.
Jag står fortfaande med engsund som första backpar så han kan tackla ner deras granberg som inte är duktig men stor
Och låta deras forwards i samtliga kedjor snurra upp honom i halvfart.
Växjö och HV är rätt olika.
De gör inte många mål, men släpper inte in många heller.
HV tvärtom.
Nummer 1 är att ha ett bra försvarsspel.
Blir riktigt spännande att se kedjorna idag. Med tanke på hur mycket blomman experimenterade på slutet mot Timrå.
Synd att jag bor i Göteborg, annars hade jag gärna sätt den också. Älskar Fredrik Lindström.