Engsund pappaledig
Bra lag. Så skulle jag också ställa upp. Baserat på prestation.
Byt plats på Ang och Reber. Så byter vi på Ang och OSL.
Suck, AP kan ju få mer än 2 matcher på att lira igång sig kan man tycka…
Hoppas han stänker dit 2 trots 4de linan, så det här tugget tar slut nån gång.
edit, sorry 3. Och det är Alsings fel, hans superkassa stats de matcherna som drar ner AP i skiten. Finns siffror på det!
Lär förhoppningsvis ske under spel! I övrigt spännade uppställning
3?
I vanlig ordning är det väl många spelare som inte kommer komma upp i nivå och då flyttar AP säkerligen upp i hierarkin
Oj. AP i fjärde. Blomman har ju styvmoderligt behandlat honom sen dag ett. Är det inte då bättre att peta honom helt, alternativt bryta kontraktet än att göra dessa markeringar mot just AP i tid och otid?
Spännande att Blomman har fortsatt förtroende till SHL:s iskallaste “toppkedja”. Syntes ju klart och tydligt att Luoto och Borgström höjde sig förra matchen när de fick AP/Ang vid sin sida.
Idag tror jag tyvärr det blir torsk, trots Glifford i mål.
Ja det är imponerande dålig fingertoppskänsla.
Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.
Samtidigt. Hugo Pettersson har ju vissa kvaliteter i sig. Kanske han och AP kan skapa magi när de andra inte gör det.
Zwickel! Magisk öl! Ytterst underskattad på svensk mark! Detta utmärkta val borgar för en stark insats och en skrällseger idag för våra lirare
Jag tänker annars att han verkligen är på väg till Luleå.
Man kan aldrig lite på vad Frejd skriver längre. Klart han är borta för att han inte platsar men de försöker fina till det lite
Ja, AP i en fjärdelina känns ju rätt meningslöst. Det kommer knappast att få honom att visa vad han kan. Byt plats på AP och OSL. Däremot bra att Engsund är borta. Ser gärna att Viggo går före Seppälä också,
Varför ska inte alla behandlas lika?
Ge det några sådana och ett antal byten av #55 så finns det risk att du låter som etiketten.
Ut med den där "Schlappe Seppäl…"
Du menar att man ska ge Lyrenäs chans på chans när han är kallare än en isglass i frysen?
Inte ens jag tycker det är ok med AP20 i fjärde. Kanske är det så att han är besvärad av sin skada (rygg, höft, ben) och bara klarar 6-7 minuter och att han spelar enbart för att det inte finns nog med spelare att tillgå. Och nej, Oscar Davidsson håller inte.
Och dessutom…AP20 har INTE varit sig lik de tre matcher han spelat.