Omgång 34: HV71 - Linköping HC

Juldagshockey… Alltid lika trevligt…
hoppas på 3 pinnar idag… fanns ingen matchtråd så jag tog på mig detta o startade en… inte lika snyggt som föregångarna men…
hv ställer upp med följande lag…

1. Gunnarsson, Jonas32. Wesslau, Gustaf
    1st Line 41. Campoli, Chris11. Salmela, Anssi 4. Nilson, Marcus71. Karlsson, William72. Carlsson, Patrik

2nd Line 22. Petrasek, David6. Fantenberg, Oscar 28. Bengtsson, Anton24. Christensen, Erik17. Rajala, Toni

3rd Line 33. Fälth, Elias73. Johansson, Stefan 9. Krog, Jason90. Brithén, Ted29. Sterling, Brett

4th Line 27. Williamsson, Jesper 18. Franzén, Gustaf26. Holzapfel, Riley79. Lindström, Johan

Extra Players21. Johnsson, Johan (CE)

Varför pillar han på första femman?

Spånnande kedjor, tror mycket på samtliga.

Tycker det känns intressant att han vågar bryta. Och han har i åtanke att skaka liv i Nilsson igen som fungerat i den kedjan tidigare. Samtidigt som Rajala kanske kan få mer fart med Christenssen. Bengtsson som reserv åt Jämtin.

Intressant att han provar Gustaf Franzen av alla juniorer. Finns många som gjort fler poäng en Gustav men många tycker att han har något speciellt som sticker ut, Jag har inte sett han så jag vet inte vad det är. Men det ska bli intressant.

Han borde inte pillat på förstafemman, hoppas jag har fel. Annars ser det intressant ut.

Gustaf Franzen, fan va kul :smiley:

Men vad fan har inte denna tränare satt Petrasek på läktaren heller!!! Fan vad svag insats som vanligt i bp :imp:

Kedjorna ser konstiga ut. Hoppas de kan spela bra bara.

Fantenberg skadad?

:smiley: :smiley:

JaaaaaaAAAAAAaaaaa

1-0

Enkelt

Campoli… gött viktigt

Fan. Vilken skit. Aldrig får man vara glad. :frowning:

Säger det samma, jag har alltid sagt att man ska spettsa till första kedjan, nu har dom gjort tvärt om, tycker dom värkligen att PC OCH MN är första kedje spelare ? vill dom balansera ut spets till alla kedjor ? personligen tycker jag man behöver en TOP första kedja för att komma långt, hoppas jag har fel

Shit vad Samlela/Campoli gick bort sig där… Men bra attityd och energi överlag i första perioden tycker jag

Fanten trolig hjärnskakning

Bra inledning av andra. Så åker campoli ut för något helt overkligt. Det krävs ett frågetecken stort som gävlebocken… Åsåg LHC-mål… Man får aldrig vara glad

Men hur i helvete kan man spela 22 och 4 i samma BP!!!

Rajala tillbaka i första nu.

Då kan vi konstatera att bp fortsätter vara alldeles glimrande iaf.

Fy fan