Omgång 34: HV71 - Linköping HC

Då är det officiellt. Jag grinar på självaste annandagen. Förbannade helvete.

Det är fan imponerande att man kan spela fast sig i egen zon hela tiden.

Mer bp…

Petrasek fruktansvärt förnedrad.

Mer mål…

Att man kan va så…obra som Pettan, är ett under i sig

Lika bedrövligt som vanligt, 0 försvarsspel, wesslau är INTE het, händer inte mycket offensivt

Näe nu börjar jag tyvärr tro att det bli en kort säsong… :confused:

Petrasek Nilsson sämst på isen som vanligt, ingen vågar peta dom ?

:neutral_face:

Petrasek köper korv och HV förlorar matchen.

Oj oj!
Spelarmaterialet med Pettan i spetsen är totalt värdelöst!

Ok. Så här är det… Nu behöver jag er hjälp. Ni som körde den där sparka-Uffe-kampanjen, kan jag anställa er för en sparka-pettan-kampanj?

Javisst, och han blev inte ens arg. Det är ledartakter det.
Hade jag varit Pettan hade jag bänkat mig själv.

Upp med er HV, ni kan fan så mycket bättre.

Den har pågått under en längre tid, dock inte lika intensivt då den naturligtvis vore totalt verkningslös då en sån aktion är helt utesluten.

1-5

Men vad i helvete gör Fälth? Han glider fram istället för att attackera sin spelare!

Undra vad dom ska hitta på i föreningen HV71.Det blir kvalspel i vår,PATETISKT dåligt :imp:

Vill gratulera Domaren som totalförstörde matchen för HV71 i andra perioden.

När hv71 ligger på första 6 minuterna, får dom en idiotutvisning mot sig som är det sämsta jag sett i mitt liv. Borde haft med sig 4 utvisningar innan det. Får hv ofokuserade på matchen och LHC kommer nu vinna komfortabelt. Med hur mycket domaren tycker dom borde.

Grattis idiotdomaren!

För övrigt, borde HV haft med sig ett par mer pp. Men får bara spela bp. Fantastiskt!

Ta bort petrasek nu. In med en junis, eller en Vägverket-kon, vilket man nu kan hitta först.

Det var förvisso en helt bisarr utvisning på Campoli, men vi får inte vara så lättstörda. Vi hade grepp och spelade bra, krigade till oss puckar och höll ihop laget. Pang så är vi helt väck.

// JV

Dahlén borta o jag min idiot trodde det skulle hjälpa!
Bevisligen totalt fel att tro detta!

Spelare som Pettan som ska leda detta lag är ju nerkörd i botten och ska genast kliva av som “C” för att slippa ytterligare
Belastning som jag vet Jörgen Jönsson gjorde i FBK!

Just nu(dagens spel) ser jag inget som kan hindra oss från kvalserien!