Haha, ställer upp som volontär. Pettan borde se på några timmars film av sin säsong, ta sig en allvarlig funderare och förhoppningsvis komma till insikt och lämna in kaptensbindeln.
Tråkigt se en gammal legend med klister på rostiga skridskor gå ner sig såhär…
HV är ett sargat lag, precis där gick luften ur och förlusten är oundviklig. Bättre lycka nästa match. Minsta lilla konstigt emot HV just nu tar så mentalt på spelarna att de blir ofokuserade och tappar allt. Efter den utvisningen tappade dom allt.
Vad är det som händer??
Gick upp för att intaga lite lutfisk med tillhörande Julöl då var det 1-0
NU 1-5 ???
Vikstrand nätar för frölunda. Surt att vi inte lyckades knyta till oss honom. Tur vi har bra backar iaf.
Ge fan i lutfisken, den är skitäcklig å jinxar.
Jämför spelet. De första 6 i andra mot nu.
Full fart, farliga skott, in och skymmde framför mål.
– idiot utvisning –
Alla hänger med huvudet och spelar på 20%
Campolis utvisning var ett skämt, men HV försvarsspel med kaptenen i spetsen är så otroligt förnedrande att man bara vill gråta.
mer utvisningar mot hv. Kommer ju säkert få 2 märkliga kompensations i sista som alltid när det är för sent.
IN MED EN JÄVLA MENTAL COACH DET ENDA SOM KAN RÄDDA SÄSONGEN
God natt!
Skeppet fortsätter att sjunka allt djupare!
Återigen på en jävla pissutvisning när LHC-token dyker…
Haha jag dör varför sitter publiken ens kvar?
Wesslau tillbaka i höstsäsongs form TYVÄRR
17 - 21 i skott.
1 - 6 i mål
Wow
Wesslau är den enda som har varit bra. Men varför ska han spela när ingen annan gör?
Smaken är som baken
Men vad jag förstår kunde man ätit va fan som helst och ändå njutit mer av det än spelet i kinnarps ikväll :mrgreen:
Blir mörkrädd.
Vilken inställning alltså. Helt orörliga, Stearling gjorde ett bra jobb i 1:a box play, men sen…
De är ju tur att juniorkronorna spelar senare ikväll så man kan se riktiga hockeyspelare.
Bendelin effekten!! Alla dahlen hatets här inne spelar ingen roll vilken tränare man har med dessa spelare inställning…
ja jag vet att de är hans första match!!!
Bra intervju av Pettan…hur många eeh sa han?

mer utvisningar mot hv. Kommer ju säkert få 2 märkliga kompensations i sista som alltid när det är för sent.
IN MED EN JÄVLA MENTAL COACH DET ENDA SOM KAN RÄDDA SÄSONGEN
SLUTA FÖRFAN ATT GNÄLLA PÅ DOMMAREN!!!DET ÄR INTE HAN SOM GJORT 6 MÅL PÅ OSS!!!