Jag fattar ej hur Bendelin tänker, vi har haft en enda jävla kedja som varit BRA, då splittrar man den så man har noll kedjor ? förstår ej hur vi kan vara såhär jävla dåliga, titta vilket lag vi har, men ALLA utan Rajala och Salmela Campoli har glömt bort hur man spelar hockey typ,vafan är detta, gift i vattnet i kinnarps ? alvarligt så jävla dåliga, titta på LHC hur pucken går som ett snöre, fintar bort våra backar, vi bara åker helt hjändött och skjuter pucken på mål hoppas på en retur, vi har fan 0 teknik i laget.
Var är inställning, (Jag vill spela hockey) En skitutvisning mot sig så ska man ju bli ilsknare och spela ändå bättre, Istället spelar man sämre. Tycker att det är ett hån mot oss fans att dom viker ner sig så lätt utan att visa några känslor. Ingen som kliver fram och tacklar stenhårt skjuter det hårdaste slagskottet dom någonsin har gjort. Om jag var i kinnarps så skulle jag bua ut vårat lag i ren protest, Fansen har varit och stött i motgång länge, Men nu får det fan räcka.
Kan iofs dröja några år innan shl igen om det vill sej illa.
Hoppas på en rejäl rensning i lag och ledning efter denna säsongen.
Låt ohlsson plocka med sej halva laget upp från j20 till nästa säsong.
Skicka iväg transatlanterna, förläng inte med någon som har utgående.
Petrasek borde sluta självmant.
Det är väl försent att visa känslor kanske, Vi har nog kommit till det läget som vissa säger, Alla behöver prata med en mental coach. Pettan är närmare att börja gråta en att bli ilsken. Då har det gott alldeles för långt. Man har inga krafter att kriga, Man vill bara gråta.
Någonting måste få dom bort från gråt-stadiet och komma tillbaka till Ilske-stadiet. När jag blir ledsen blir jag ilsken istället och börjar kasta grejer. Det stadiet måste vi plocka fram i oss.
Har idag testat något jag aldrig gjort förut, nämligen att lämna Kinnarps Arena innan matchen är slut. Fick nog vid 1-6 och gick hem.
Sitter nu här med en kebabtallrik och undrar vad fan som hände. Ny tränare och laget faller ihop som ett korthus i andra. Pinsamt.