Omgång 34: Linköping HC - HV71

Tror HV vinner med 4-2 ikväll

Känner igen känslan…

Nu kanske jag låter petig, men kan du ge en källa på att Agne Bengtsson, som du beskriver det, hejar på Rögle? Menar du att han sitter och njuter och blir glad de matcherna HV71 förlorat mot Rögle denna säsongen?

2,5 elitseriebackar idag, resten kass alternativt kan bli bra i framtiden.

Hoppas Andrea kan höja sig nu när han får en chans till innan utflykten… varför väljer man Gunnar undrar jag? Bra att Rautio inte hunnit in på isen sen ankomst till silverskiten.

Det är faktiskt bara 5 poäng upp till Brynäs på plats nr 10. Fem poäng kan man ta ifatt på två matcher om det vill sig väl. Brynäs har i och för sig fyra färre matcher spelade och lär väl inte ta 0 p på dem så det är inte en helt klockren jämförelse, men vi ska inte måla precis allt i svart. Dock är dagens match förstås väldigt viktig. Idag blir det seger med 4-2.

hahahahhaah usla silverbönderna tar en utvisning i offensiv zon

uselt pp so far… blä

Jaaaaaaaaaaa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jaaaaaaaaa :smiley: :slight_smile: :smiley:

Underbart! Men jag märker också att min stream är lite efter. Robert.76 spoilade att det skulle bli mål. :wink:

Man tackar!

Gunnar i kassen. Känns inte direkt som en kassaskåp säker seger. Men Hugo är lika opålitlig. Vi har två bra andremålvakter men ingen förstemålvakt.

Säg att Brynäs tar 4-5p på de matcherna så behöver hv vinna 4 matcher på raken för att gå förbi. Vunnit 8 av 33 hittills…

Streamen från Sugmore ligger ju ofta typ 1:30 efter. Sämst.

bra start av svamp-kedjan. förutom i pp dock.

Lite flyt med domsluten

Min stream ligger lite före matchen… :laughing: