Omgång 35: HV71 - Växjö Lakers HC

Håller med. Man kan ju tro att spelarna tror att man får 2 mål för ett snyggt mål…

Jag har en teori.

Davidsson vill inte bli poängbäst i ES+Slutspel.

Det kan han omöjligt vilja bli.

Annars hade han SKJUTIT I ÖPPET MÅL och inte försökt spela istället.

HVs PP är totalt värdelöst.

HV har, precis som i förra matchen mot LHC, massor av PP i andra perioden och därigenom möjligheten att stänga matchen. Men precis som i förra matchen så tar man inte den chansen. Då blev det 0 p. Vad blir det idag?

Grymt PP.

Himla tur att man inte sitter i arenan en kväll som denna. Spelet är ju inte ens halvbra.

Läste jag rätt att HV har nu 34 försök i PP utan balja :astonished:

När ska domarn plocka Norrena när en håller på och vifta med klubban och handsken
när HV forecheckar?

Satt och tänkte på samma sak, minns Wallinheimo 2004 på Ljungkvist. Norrena skulle ha haft en tvåa när han fällde en HV-spelare i mitten av andra

Tycker Hv spelar bra. Tänker lite för mycket när det blir pp. Det kommer. Kul att det lossnar för Williamsson :smiley:

Lite off-topic, Lasse Granqvist lämnar Radiosporten för gott och fokuserar enbart på C-More/TV4

domaren ger å tar…

Inget jävla finlir nu, SKJUT!!

Men FAAAN va svårt det ska va att träffa pucken! Ser ju ut som div.4 för helvete! Det sämsta jag sett!

Likaväl som ute spelare inte får stör innanför målområde tycker jag ej målis får störa utanför…

Luoma för helvete!!! :imp:

Vad fan har Luoma på isen att göra?

Gör Växjö nästa mål så blir det 0 p idag. Fan va trött jag blir på att HV inte kan göra mål!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att Dahlen också ser hur bra Louma är … Han måste ju va dum i huvet som ger honom så mkt speltid… Finns ju masssssor junisar som vill ha den platsen…

Börjar bli parodi nu.

Växjö hade väl 54 PP i rad utan mål för att sen svänga och fick bästa PP i ligan under någon månad