Omgång 35: Örebro - HV71

Jag vet inte riktigt om Ortio är den vi ska lasta för att det står 2-0.

Medhåll.
Hade gillat det ännu mer om det skett i november och inte januari.

2 gillningar

Han släpper ju luckan lite väl mycket och hamnar fel

Drog inga växlar av gårdagens match, är inte det minsta förvånad…om man säger så.

1 gillning

Det är ju bara att gå in och sänka Abols med en rejäl smäll mot sargen.

Fan… Jävla Abols

Får inte släppa in puck från den vinkeln. Inte stora sågen framme men han hjälper inte laget

1 gillning

nä och på samma sätt hjälper inte laget ortio tyvärr. tror vi alla hade förväntat oss mer av ortio :frowning:

Nu finns det bara en sak att göra för laget i denna matchen. Höja sig och ge allt i alla situationer. 2 mål kan vi hömta in

Får inte Foppa spela 1a PP så kan man redan nu sälja honom. han är allsvensk i 5v5 men NHL klass på 5v4

hammer börjar se lite arg ut, kanske vi får några proppar från honom tillslut

Vet inte riktigt, vad är NHL klass med att stå på samma fläck och skjuta konstant?
Foppa står alltid på vänsterflank framför målet, helt stilla.

Jag gillar honom och menar inget illa men hans spel är superlätt att läsa av tyvärr…

Jag vill se lill dansken mellan teden och foppa

2 gillningar

då tillför han ju inget. Sälj

Hammer är inte bra. Så kanske därför han är arg!!
Riktigt dålig måste jag säga. Oerhört besviken.

Rumpkörda som sagt.

Ser ut som att det är en extra Örebrospelare på isen hela tiden

Och det lär knappast spela någon roll om det döms bort eller inte. Vi blir nollade ikväll.

1 gillning

Vetefan, andra reprisen så ser inte klubban utan att vara superhögt upp. Såg högre ut i första sekvensen.

HV är helt tydligt ett bottenlag, Frölunda var nog rätt skadeskjutet förra matchen plus att HV hade riktigt flyt , det blir nog bottenkval mot Malmö ändå :frowning:

2 gillningar