Nu vänder det
Vi har 1 riktigt bra defensiv back. nr 5. Ingen mer, tyvärr. Det håller inte. Sämst Bp i ligan vittnar om att jag har rätt. Många Erik Karlsson syndrom i riktig dålig form har vi dock.
Frölunda var, precis som tidagare drabbningar, helt OK. Man kommer rätt långt på att vara konsekvent helt OK…
Samuelsson står i båset och ser ut som att han bryr sig typ ingenting
enig, men nu har vi iallafall en första kedja, tog bara ~30 omgångar innan vi hade en 1 center…
Det blir nog samma typ av “vändning” som Fröberg talade om för 2 år sen
Tänk om fysmonstret Vigneault kunde dela ut ngn rejäl tackling.
Ordningen återställd.
Fullständigt överkörda i första.
Det som faktiskt oroar mest inför kommande kval. Är de som alltid oroar i Hv. Vi har ingen målvakt som vinner nån match åt oss. Ortio är precis som hels laget en riktigt stor besvikelse.
nu ska jag knäppa någon öl, så lämnar forumet för nu och fokuserar på ölbärsen istället
Var i precis samma tanke. När ska han bli jobbig att möta? Hade han varit en Per Ledin så hade han tillfört mycket mer än han gör.
Överkörda blev vi inte…
Det är ju som att det finns ett tankeförbud mot tacklingar i Hv. Åtminstone för forwards.
Har sett likadant ut i flera år nu. Man viker hellre undan och petar med klubban istället för att sätta stopp på riktigt.
Man kommer aldrig att bli ett etablerat shl-lag utan att kunna hantera fysiska lag. Eller bli ett själva.
Den intervjun gjorde ju klart att Sjöholm inte har en susning om vad vi ska göra för att vända detta.
Nä ok. Jag tog i… men stor skillnad i beslutsamhet i anfallsspelet tex… allt ser självklart ut för örebro.
Snabba o rappa o distinkta.
Som alla lag ser ut mot Hv
Som ajöholm sa i intervjuvn. De behöver göra ALLT bättre. Tur att inte 3an räknades. 2 mål kan vi ta igen. Hoppas alla skäller ut varann i omklädningsrummet och kommer ut med en jävla energi nu i andra
Har HV vänt ett enda underläge i år när det handlat om två mål eller fler? Kan inte minnas att det hänt.
Visa nu att man inte är en ryggradslös slagpåse. Bli inte nollade en period till!
Trodde han kallades för “The Hammer” för sin tuffa spelstil och för sin precision… känns mer som
“The Måttstock” som petar lite och mäter avstånd och aldrig är där man lämnade honom sist.
Meeeeeeen
Stolpträff… det är en sån kväll alltså. Håller fast vid att vi blir nollade.
Vi har inget stäm, inget flyt.