Suck. Dom små grejorna som avgör. Williamsson å Petrasek på samma spelare, skiter i att en e ren framför målet. Nåväl.
Trots spelet i egen zon så känns det som om HV återigen torskar pga ineffektivitet framåt. Man har skapat tillräckligt många solklara målchanser för att leda matchen, men man är ju tyvärr lika effektiva som Palme-utredningen…
Experimemtet över, ge Rajala sina kedjekompisar tillbaka å låt Marcus Nilson göra ngt annat.
Rajala kommer måla snart
Örebro går mot fulltidsseger borta mot Linköping. Örebro upp på samma poäng som HV alltså. Samma Linköping som krossade HV med 7-1…
Å Örebro vinner Å MODO vinner ![]()
Hade hv haft en positiv trend in i den här matchen hade man vunnit.
Med den usla trend man har så får man inte en enda medstuds.
Grattis Skellefteå!
helt okej match, vi var värda ett bättre öde men man såg ändå varför Saik ligger i topp och HV i botten.
Är trots allt nöjd med dagens insats trots förlust!
Detta spel är det jag eftersträvat hela säsongen där alla bidrar med både fart o tyngd!
Konservera detta nu i en burk o plocka fram detta resten av säsongen!
Självklart ska Rajala spela med 71-72
Men frågan är vilka kompisar 24 ska ha för han behöver lite lekkamrater!
HV imponerar på mig ikväll, Rajalas bjudning var nog väldigt avgjörande. Tråkigt att Svensson briljerar, HV var minst lika bra som saik ikväll, spelar vi såhär mot AIK kommer det bli 6 poäng.
Förstår inte ens vad du menar, varför ska jag bli förolämpad? ![]()
Håller med tom flaska, hade vi inte varit i en denna svacka finns det inte på kartan att vi åkt hem tomhänta.
Surt med förlust men fyfan vilken insats! Alla kan hålla huvudet högt efter denna insats, fortsätter gubbarna i den här stilen klarar vi kontraktet.
Efter vinsten mot Örebro vart jag sur, efter förlusten mot ZAIK känner jag mig hoppfull.
Riktigt bra match idag av Hv,Bygg vidare på detta så kan det kanske bli en kul vår.
Olsson är 100ggr bättre på interjuver än Dahlen iallefall ![]()
JAG BLIR FAN RÄDD då jag hör vår coach prata om att säga att vi vill att alla ska få spela hit och dit och känna sig delaktiga…
DET ÄR FÖR FAN INGEN JÄVLA DAGISSKOLA vi har, det är proffs och alla ska kunna känna sig delaktiga även om de så spelar 5 min per match. Att då inte spela vår första line i pp med rajala och co för att alla ska få känna sig DELAKTIGA är ju sjukt!
Även om spelet idag såg bra ut så är detta åt skogen om man tänker så här.
Ja, och vi slog Örebro…alla slår alla, eller vad vill du säga?
Att Örebro spelar som ett lag, vinner på bortaplan och nu har samma poäng som HV. Det var det jag ville säga.
EDIT: Men HV gjorde ju också en bra match. Synd bara att dom förlorade.
Faaaan.
Man får inga stilpoäng.
Dessutom kändes saik betydligt giftigare i anfalszon.
Krog?, vart är du?
Sterling?, vart är du?
Njae, blir nog inget slutspel i år, kvalserie däremot.
Vi har 2/9 med de nya tränarna, 2 poäng vi inte vart värda dessutom.
Saik körde på 50% och vann med 4-1, säger allt
Men för helvete, sluta bedöm tränare efter vad dom säger till media i intervjuer! Fattar ni inte hur larvigt det är?
JAG BLIR FAN RÄDD då jag hör vår coach prata om att säga att vi vill att alla ska få spela hit och dit och känna sig delaktiga…
DET ÄR FÖR FAN INGEN JÄVLA DAGISSKOLA vi har, det är proffs och alla ska kunna känna sig delaktiga även om de så spelar 5 min per match. Att då inte spela vår första line i pp med rajala och co för att alla ska få känna sig DELAKTIGA är ju sjukt!
Även om spelet idag såg bra ut så är detta åt skogen om man tänker så här.
Håller med, men det kommer bli ändringar på det från och med nu iallefall, Olsson sa att man kommer gjuta laget nu efter dessa tre matcher, vilka som ska spela PP/BP osv…tycker dock att vårat PP funkat hyfsat innan så varför röra till det.
Klart det är larvigt men med tanke på hur mycket skit dalen fick för det han sa i media eller för att han inte utvecklade sina svar så tycker jag absolut att de nya ska ha lika mycket skit. De är inte fridlysta för att de är nya.