pinsam slashing från campoli!
Fan den här tråden är ju lika urspårad som HVs spel är för tillfället. Roligare att kolla här än på matchen…
HV skämmer ut sig i toppstriden…
Lyckas hv resa sig imorgon tror ni?
Tycker pucken var blockerad vid 5-0
Tror ja ska stänga ner datorn nästa match om det är så att HV ligger under med mer än ett mål!
Man blir bara frustrerad av att läsa alla hatiska kommentarer
Ska bli intressant att se om HV lyfter sig nästa match eller om det blir samma matchbild igen.
Undrar vad A.J sa…hoppas han ber laget om ursäkt,ngn måtta får det vara.
Man måste ju få tycka att denna insats är under alla kritik utan att bli påhoppad att man inte är en riktig supporter!
Vi visar upp en fruktansvärt insats när Hv snackar om att göra allt för att knipa 2:a platsen!
Dagens insats är bland det sämsta jag sett Hv prestera på länge! Inte ens förra säsongen såg det ut så här!
Ja ja! Upp till bevis imorgon då och då hoppas jag att få se ett helt annat HV71 och att Strömwall får visa sin klass!
Inte nog med torsk, uselt spel, uselt försvar, usel målvakt och usel coachning, så gör vi ikväll bort oss.
Man sitter och skäms.
Var var känslorna i första och andra perioden?
Det räcker inte att visa frustration med 5 minuter kvar av matchen.
Avsluta snyggt nu och kom igen imorgon istället.
Kom igen HV!
Jaha, så åker Pettan ut från arenan. Vafan?
Helt seriöst! Varför spelar Petrasek överhuvudtaget?
Emil Johansson har ju varit en av våra absolut bästa backar de gånger han fått spela medans Pettan blir från åkt och gör ingen nytta i PP längre heller!
Nu tycker jag att någon admin/mod delar ut en varning/ban till de som inte kan hålla inläggen på en acceptabel nivå. Jag tycker inte att det är okej att skriva som vissa gör, gång på gång dessutom. Vid varje match vårt lag underpresterar skrivs det en massa skit som jag garanterar att ingen uppskattar. Att kritisera & visa missnöje är en sak som vi förmodligen alla gjort, men att håna och förnedra våra spelare på detta vis är inte okej.
Kamma er förfan och tänk på när Frölundas supportrar går in efter matchen och läser på vårt forum. Vi framstår ju som Sveriges sämsta supportrar om detta fortsätter. Ta er en rejäl funderare innan ni skriver ett inlägg. Tanken med forumet är ju att vi ska diskutera laget vi ÄLSKAR, inte att hata på laget man gillar.
OnT: Allt jag hoppas på nu är att vi får in en kasse så att vi åtminstone har någonting att bygga på tills imorgon. Alldeles för många utvisningar, oflyt vid 3-0, och 5-0 borde väl inte ha godkänts. Imorgon hoppas jag att vi får se ett Hv som är laddat utav bara fan!
Kapten och tränare skämmer ut sig,tråkigt att se,visa kamp och stolthet för klubbmärket istället. Ingen spelare kan få godkänt i afton,en andraplats låg i potten,HV71s uppträdanden tyder på ngt annat
Tyvärr frippe så får man inte utrycka sig negativt för då är man direkt en usel supporter jag har hört det några gånger,men vad skulle mitt företag ha sponsat HV71 10 år tillbaka om jag var hv hatare??? Nej men jag vill att ALLA ska bidra på isen och spela som ett lag mm utan att bli kallad hv hatare för hv är mitt lag i hjärtat sedan 1976 och ser alla matcher på tv.Men dagens match var RIKTIGT usel
Tränaren var bäst
Jaja. Att det blev torsk är inte mycket att säga om. FHC klasser bättre än HV i allt ikväll. Jag kan ta att man spelar dåligt och att man förlorar. Så är det ibland.
MEN - det jag tycker är tråkigt och frustrerande att se är att HV är så OERHÖRT bleka offensivt samt att flera av de spelare som jag hade hoppats på skulle utgöra ryggraden i laget vara helt osynliga i match, efter match, efter match. Vi har fått förlita oss på juniorkedjan i flera matcher och det är ju jättekul att dom äntligen får kliva fram och producera. Men det måste finnas fler som kan kliva fram. Men dom gör ju inte det.
Med tanke på risken att bli sedd som en “inte riktig supporter” så avhåller jag mig från att nämna några namn.
HUR KAN DE INTE SE ATT ERsberg TRYCKS in på 5 -0 målet och hur fan kan Petter inte hålla med om det som målvakt!?? Nu förlorar vi inte matchen där men ändå! Och blir man utvisad för att man ställer frågan till domaren om de ska döma i morgon? Vad fan? Det är väl inget dagis!
Givetvis får man kritisera,men det är skillnad på att kritisera och få spelet totalt…Idag spelar HV på en nivå att man skulle torska 4 raka i en eventuell kvartsfinal,dock har HV under säsongens visat att man kan slå samtliga lag. Imorgon står Wesslau och hela HV kommer lyfta sig A.J gav mig förresten precis kvällens garv!
Jag saknar Davidsson, det kommer alltid vara min kapten!