Omgång 37: Frölunda HC - HV71

Heja Malte friskt humör, det är du som ska vinna detta!!! Fy fan säger jag bara! Skämt klubb x2000!

Även om spelet suger rejält så ska vi nog inte dra för stora växlar kring denna match, Vi har alltid lite svårt att komma i tempo och tanke efter ett uppehåll och Frölunda har ju spelat chl match och kanske får dem lida för det imorgon istället.

Det handlar inte om att vägra acceptera att det inte blir guld i år. Det handlar om att inte sitta och håna det egna laget i inlägg efter inlägg och lägga till skrattande smileys. Om du håller på HV så gör du det i med och motgång och hånar inte det egna laget när det inte presterar som du vill. Vi ser alla vad som händer och är besvikna, men upprepade hån hör inte hit.

Vänta 4 matcher till. Då är vi utanför slutspel. Va så säker.

Bra första inlägg…fortsätt så :wink:

Snyggt skrivet och kul med nån som tar det på rätt sätt och som man kan diskutera med. Övriga här inne går ju fan bananas om man skriver det som alla tänker. Jo, vi får hoppas att det på lång sikt ska bära frukt och när tiden är mogen att skörda så är den. Men det som irriterar mig så förbannat mycket just nu med årets upplaga av HV71 är även , att hade dom verkligen vart så kassa som dom är ute på isen idag, i verkligheten hade jag tyckt synd om dom på riktigt. Men det är dom inte. Dom har så mycket mer att ge, men dom skiter ju i det. Jag VET att Andreas Johansson är på dom om detta. Han kokar inombords när han se dom uppträda på detta sättet. Nu skrattar jag åt eländet. Dom förtjänar inte mitt stöd i alla fall när dom pissar på oss fans. Som sagt, jag hade inte sagt nått om dom verkligen var så här dåliga. Då hade jag tyckt synd om dom, men dom har så mycket mer hockey i sina kroppar. Dom vill helt enkelt inte eller så skiter dom bara i det. Nått fel är det på dom.

Om det nu är så förbannat dåligt spel och klubben suger är det väl inte så j…la svårt att hålla klaff och stänga av teven eller??
Det är ju detta som är tjusningen med att idrott, omsöm glädje ömsom ilska.
Personligen trodde jag på guld tidigt på säsongen och tron finns alltid kvar!
Vem trodde att Sverige skulle vända mot Tyskland …jag! Jag ger aldrig upp

Oj oj oj!

Detta är så dåligt att det är skrattretande!

Pinsamt :confused:

Ja, herregud… Total genomklappning…

Frågan är vilka här som är HV Supportrar Det går upp och ner för dom flesta lag.
Men att HÅNA Sitt eget lag samt spy galla över vissa spelare och kalla dom för sopor, lata, inkompetenta och värdelösa.
Är väl inte så himla kul att läsa för oss som håller på LAGET!
Visst idag blir vi utspelade inget att säga om det,väntade mig faktiskt inget annat med tanke på att AJ möblerat om friskt i laget
samt att vi haft många skador.Att komma igen från det bör få ta en viss tid.

HEJA HV :exclamation:

Fyfan. HV håller nästan lika låg klass som kungkeno ikväll. Hoppas och tror på bättring imorgon …från HV:s sida iallafall. :wink:

Bara inse att Frölunda har värvat unga modern hockey spelare medans vi har tröga spelare som inte har samma hunger och offervilja!

Se bara hur bra det gick när vi hade 5 junior backar mot SAIK!
Nu har vi en hel drös med tröga backar samt forwards som kör one man show all time!

Som alla tänker? Jag sitter inte och får ett psykotiskt anfall varje gång HV förlorar( ja, alla lag förlorar matcher, sjukt va!?).

Ta det lite lugnt, gå bort från datorn, stäng av matchen, diska lite, städa lite. Gör vad som helst!

29-9 i skott :open_mouth: .

Brukar inte vi vinna såna matcher? :smiley:

Då hade dom behövt spela i allsvenskan eller ännu lägre om dom ska jämföras med Kungkeno :smiley:

Oavsett skador eller ej så ska det fan inte se ut så här!

Det är ju bara skitsnack att sitta o säga att vi har x antal skador och tycker så synd om oss själva!

Måste ju vara rena drömmen för övriga att få chansen att visa upp sig och visa att man ska ha istid!

Du är pinsam rakt igenom KungKeno. Dina inlägg förtjänar inte ens svar egentligen. Om du hade hållit dig till en normal vuxen nivå och inte sprutat mer skit ur munnen än en 12åring så kanske det hade gått att diskutera med dig men varför ens försöka liksom.

Jag tror alla här ser att HV spelar dåligt. Trots det har man gjort en bra säsong och ligger högre än förväntat. Men att döma ut hela laget,ledning osv bara för 1 plattmatch är bara pinsamt. Men gör bort dig bäst du vill, du åker upp på min “ignorelist” nu i alla fall.

Med betoning på NÄSTAN :wink:

:laughing: