Omgång 37: HV71 - MODO Hockey

nej HV får pp (ännu lägre tempo)

fan vad rajala saknas. så sjukt dåligt spel idag.

Var det lagfest igår eller?

Ja när publiken buar ut spelarna då är det INTE bra!!! Men med all rätt.Det hjäöper inte vilken tränare det ställs i båset det är inte där problem ligger,jag gillade Dahlen men tvivlade på honom och ville sedan ha bort honom men det är inte där problemet är.Problemet stavas STILLMAN måtte jävulen ta honom och kärringen Thorwalls efter säsongen :imp: :imp: Fy fan vad jag är besviken i år

Mycket har varit dåligt denna säsongen, men frågan är om inte detta PP:t tar priset!?

FY

FAN

VA

DÅLIGT!

Försöker HV slå rekord i olika missar! Så otroligt dåligt!

“Bedrövligt” är bara ett förfinat ord hur det nu ser ut där ute på isen… Suck! :imp:

Kul att se Fiala. Inte lika kul att se powerplay-spelet.

Och ständigt denne Marcus Nilson på plan. I powerplay, i 6 mot 5, HELA tiden…o karln uträttar fan ta mig inte nånting. Vad är det dom i båset ser som resten missar?

Ja, det här var ju en riktig skrattfest det här… Salmela och Fiala får väl något sånär godkänt idag. I övrigt spelar inte ens William Karlsson bra. Suck.

En förlängning känns väldigt långt borta med tanke på hur bra dom vart i PP hittills…

Haha, ja fy fan.

Usch måste vara frustrerande För alla stjärnor…

Måste väl vara sämsta PP som HV spelat sedan 1971!!!??? Helt jävla ofattbart dåligt.
Man har ännu inte riktigt fattat eller kanske vägrat acceptera att HV är så dåliga denna säsong att vi precis mäktar med att slå seriejumbon aik, men är ljusår ifrån att kunna mäta oss med skitmediokra modo en position ovan oss i tabellen… Ja jävlar så dåligt.

Hur jävla svårt kan det vara att spela PP?
Gå tillbaka till ABC och parkera en framför mål för då måste motståndarna
ha kvar minst en gubbe där men nu kan alla fyra i Modo sätta press.

Se när Hv spelar BP då måste vi ha 1-2 för att ta bort deras vid kassen och deras backar får hur möe tid som helst!

Är det fortfarande Ljungbergh som har ansvaret för detta?
Isåfall vad jobbar han med då?

Snyggt byte av Campoli, först en schysst brytning och sen ett bra skott i mål. Synd att det är 5 sek kvar och kört :frowning:

Väldigt uselt detta.

Sämst idag: Publiken.

4 min pp! FYRA MIN!!! O skapar inte ett förbannat skit!! Jag
va gör nilson i pp??? Nu är de väl fan dags för coacherna att inse att han inte är bättre!!
Hoppas fan dom skäms!!
Detta kommer sluta i kvalserien… var så säkra!!!

I nöd och… nåväl.

Trist att man inte försöker spela när det är en sån viktig match, kan inte minnas när man senast såg så många felrekryteringar som fullkomligt skiter i hur de går samlade på ett å samma ställe.

Kom igen nu grabbar, fan vi måste resa oss ur denna skiten!

Hv saknar en gedigen kapten som gör grovjobb och leder laget åt rätt håll.
Det är bara spelarna som kan vinna matcherna och inte tränarna.
Tyvärr Petrasek men vi skulle behöva en hyfsad Davidsson på isen.

De måste offra sig skita ner sig mer för laget och inte åka runt som ett gäng primadonnor.

Uselt.

Du måste ju skämta i alla fall…?
Nöjd med spelet?