Omgång 37: HV71 - Västerås IK

Finns inget annat lag i hela hockey-Sverige som förstör så mycket för sig själva som just HV71. Just saying, dom hittar omöjliga vägrar att skjuta sig i foten gång på gång.

Ullström har hittills varit ett sänke för HV. Dels hans skadestatus. Dels att han aldrig kommer in i spelet. Och så utvisningarna. Tog han inte en tvåa mot Karlskoga som ledde till mål i röven?

Utöver att han kostat oss två mål har han varit inne på två.

Missförstå mig rätt. Jag vill verkligen se en frisk Ulla göra succé i HV. Men nu börjar tiden bli knapp. En avstängning är att vänta. Och då har vi inte många matcher att jobba med.

Nu måste man värva en till forward för att spetsa laget. Och sen får Ulla vara det som Hult och HV alltid menat att han är, en ren och skär bonus. Men att han ska vara med och bära det här laget till SHL har jag tyvärr svårt att se idagsläget…

Nu vänder vi

Han får ju bara lön typ när han spelar så man måste slänga in han så han är nöjd

Ja du Wilander om du är rörd över fansens stöd, kanske dags HV kan ge tillbaka till fansen nånting?

Törngren har nu spelat ut pucken ur anfallszon två gånger på drygt 10 min. Vad bidrar han med egentligen?

Träffade Ullström huvudet? Tyckte det såg ut som han saktade in lite innan…

Ullström i så fall kanske tycker det är behagligare att vara ledig än att spela…

Hv:s boxplay släpper ofta området framför eget mål men jagar gärna i hörnen…

André grym prestation

Jaaaa!!! :smiley: :smiley:

Perfekt

SÅ ja viktigt

Andrae!!!

Sååå snyggt!!! Såna mål har jag saknat!!

Nu är vi med igen

Andreae av alla :smiley:

Andreae av alla :smiley:

Härligt :smiley:

Tror inte det blir någon avstängning. Borde inte bli det i alla fall.

Du har fel tyvärr

Sjuk dåligt PP. första minuten