Omgång 38: HV71 - Färjestad BK

:sob::sob::sob:

Väntas tillbaka snart dock. Om jag fattade det rätt.

2 gillningar

BACKSIDAN… skakar så tunt det ser ut

1 gillning

Kul med junis, men just idag… huvva…

Men för böfvelen. Dax för Hv att hitta sätt att vinna.
Det får vara slut på det andra
PUNKT

1 gillning

Med tanke på ångesten jag har, så hade jag kanske valt kaktusen idag :sweat_smile:

3 gillningar

Match 7 mot FBK i Kinnarps 2006 borde vara ohotad etta.
Men det var en jävligt sur förlust i lördags.

3 gillningar

Fy fan. Fram till nedflyttningen till HA var den ohotad etta. Nu är mitt minne och jämförelser med historien helt fuckad pga att mätaren slog i botten och gick sönder, den där kvällen när HA blev ett faktum. Mätinstrumentet är för evigt sönder.

1 gillning

Absolut noll förväntningar på varken HVs resultat eller spel. Vilket lämnar ett alternativ kvar där det är möjligt att ens bli något besviken :man_shrugging:

Jag var 8 år då så den minns jag inte riktigt :stuck_out_tongue_winking_eye:

8? Fan, jag trodde jag var yngst på forumet med mina 28 bast :smiley:

3 gillningar

Vad har första kedjan gjort de säg fem senaste matcherna som motiverar att de fortsatt bör lira tillsammans? Näh dags att möblera om.

2 gillningar

Det verkar som lagace står ikväll. Bra eller dåligt?

Nästa bara OGs här… :sweat_smile:

2 gillningar

Legacy var helt värdelös mot Malmö. Hoppas hans form håller i sig.

Härligt, ja det får vi hoppas.

Haha! Ja det är väl det jag kan tycka är typiskt med guldåren, att jag har så lite minnen av dem. Allt som jag fick veta om HV var i princip det som skrevs i Göteborgs Posten. Då ska det tas i beaktning att GP skriver lika ofta om någon annan hockey än Frölunda som när Donald Trump erkänner sig besegrad i ett val. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jag är ännu mindre segerviss än i vanliga fall. FBK åkte på stryk med 0-4 senast och har tappat en del poäng på grund av dåligt målvaktsspel på sistone. HV är i desperat behov av poäng och måste vinna på hemmaplan, eftersom det är omöjligt att ens ta poäng på bortaplan. HV kan ta in 3p på Malmö vid seger.

Därför tror jag att det här blir en kväll där FBK kan ställa en kona i mål och ändå nolla HV.

Tyvärr. 0-4.

Magkänslan säger vinst, tankarna säger torsk… Kriga hem en vinst till ett fullsatt HG nu!!

2 gillningar