Omgång 38: HV71 - Färjestad BK

Tror inte vi rår på FBK ikväll. Känns som vi mentalt redan innan torskat matchen då FBK är just FBK. Om Brattström står så är risken stor att han spikar.

Ska vi ha en chans så måste flera kedjor börja producera. Det håller inte att åka och tro att några andra ska göra det utan alla måste tro på det. Men framförallt 1:a kedjan måste upp nu. OSL verkar helt ur slag och tror inte på det när chanserna dyker upp. Skjuter man inte så blir det inga mål så tryck puckarna mot mål och in med folk i ansiktet på målisen.

Som tur är så umgicks brorsan ganska mycket med Stefan Liv, så jag hade turen att få träffa Stefan ganska ofta (och övriga HV-gänget på den tiden såklart, var dock mestadels Thörna och Stefan om mitt minne inte sviker) :slight_smile:
Guldåren sitter ganska fastetsade i skallen därutav! :smiley:

3 gillningar

10 gillningar

The King has return!

2 gillningar

Helvete, bästa Megadeth låten också. Detta kan fanimig vara den bästa listan jag sett!

1 gillning

Var är Taylor Swift?

King Erik
Vi kör!!
(Ja, jag valde sekvensen från min egen avatar här)
VI KÖR!!!

2 gillningar

Vi kommer förvandla honom till en vägg.

han sitter på bänken

Saknar den matchtröjan. Snyggast so far.

1 gillning

Banderollen :crazy_face:

Man skulle växeldragit "KING, ERIK, KING ERIK! ".

Tycker nog det är Holy Wars :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Vi måste va påkopplade bakåt denna matchen, FBks stora starka forwards kommer vara jobbiga längs sargerna. Få igång spelet snabbt från egen zon kommer vara framgångs receptet tror jag om vi ska ta 3 pinnar. Och att ortio tar chansen och gör en håll käften match!

1 gillning

Wow :open_mouth:

Ted Brithen på plats. Fan vad fint

7 gillningar

Asså, de har plockat in Ted. Coolt!

4 gillningar

Ted vann med HV inte rögle :wink:

6 gillningar

:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Saknas en Guns n Roses låt annars 10+

2 gillningar