Omgång 38: HV71 - MoDo Hockey

Pissperiod. Inte direkt oväntat.

En sån sjukt viktig match och skiten rinner över oss

Fantastiskt

Vi kan fan aldrig vinna när det gäller som mest blir så arg

1 gillning

Jag erkänner: fjärde dålig. Tycker fortfarande att tredje gör det bra.
Tikka såg bra ut i de första två bytena, sen inte mycket mer. Hansson ser bedrövlig ut och bra att han byts, synd att det är mot teden ist för en junior.

1 gillning

Hugos problem (återkommande) är just positionsspelet. Känns som han står helt felplacerad där. Ser det match efter match. Halva målet öppet.

Hela säsongen känns som en lång och vidrig magsjuka. Man börjar tro att det kanske är på väg åt rätt håll och petar i sig en skorpa för att 2 minuter senare spy och skita på sig igen.

3 gillningar

Det är tur att inte skiten träffar fläkten förrän i kvalet.

Skitmatch

Det gör jag inte. Det jag säger är att de inte syns. Det syns ingen skillnad på vilka som är inne. Det borde det göra.

HV hade lite spel 2-3 minuter, sen är det bara Modo, skämmes

Något annat hade varit chockerande.

Det märks vilket självförtroende modo spelar med. Lungt och tryggt i försvaret och luckrar upp hvs trötta försvar gång på gång. Fortsätter vi såhär så åker vi ut.

1 gillning

Så fruktansvärt uselt coachat i denna period. Känslan är fjärde-line har minst lika mkt istid som första. Som att Blomman vill ge bort första målet!! Vad gör ens Hansson innan målet?! Lås fast skiten mot sargen om du inte klarar av att göra på något annat sätt. Uselt!

2 gillningar

Byt plats på Ang och AP.

2 gillningar

Dåligt jobb framför mål av Allsin så jag tycker han är störd, däremot borde han ändå ha den.

Får de inte skjuta eller va fan är det frågan om!
Bedrövligt!

Hugo står ju för fan utanför buren och halva målet är ju öppet och inte nog med det! Han faller ihop som en säck potatis.

1 gillning

Fel kommentator också.

Han har två hela sekunder på sig innan pressen kommer och lyckas inte hitta ett spel…

1 gillning

just nu HV och LHC på kval…