Omgång 39: Djurgården - HV71

Aj AJ Ersberg verkar ha samma förbannelse som Wesslau hade igår. In med Kokman nnu…

blir en till utklassning mon tro? Kan man ta timeout i ligan? :wink:

Jag är inte sur. Säger bara att jämföra med Modo som ligger sist när HV legat tvåa i flera månader är skevt. Eller rättare sagt - jag är sur. Men bara på HVs sjukt usla inställning och svaga spel.

3-0…

God natt!

Detta är sämre än sämst!
Vi kommer en o en och ger oss ut i hörnet och tappar puck och DIF vänder och skapar tryck på tryck med 5 gubbar.

Måste gå mer på kropp i försvarsson, Bort med packet… Dom ska inte stå där eller vara där. Tryck till dom. Vill dom stå där ska det fan göra ont.

Hult får tycka va han vill men jag tycker HV borde värva för att rycka upp laget

En sak jag inte riktigt förstår är varför man inte testar att sära på Brithén och Christensen. AJ laborerar ju ganska friskt i kedjorna, men dessa två har inte särats på trots att det har gått i stå för båda två en del. Hade varit intressant att bara byta plats på PC och Brithén, se om det ger nånting.

Sägs att man bygger laget bakifrån,med bra målvakt bra defensiv då skapar det förutsättningar för en bra offensiv. Just nu spelar ett lag för klubbmärket,medans det andra laget är på fritt fall. Hur kan det bli en kollektiv kollaps i detta,på pappret namnkunnig lag? Var är Jämtin,Purre,Laine Christensen,Tedenby,Ridderwall?..

hahahhaa, mkt bra ide!!! :exclamation:

I wish!

Plocka in Filip AHL nästa match så han kan blåsa in på mål och visa de högavlönade att det är så man spelar när man spelar i Hv71

Kan domarjäveln ge fan i att stå ivägen hela jävla tiden för HV71…

Piluts prestation väldigt symptomatisk. Ingen vågar ta avsluten. Gör dragningar eller passningsförsök istället för att avsluta. Sjukt dåligt.

Det är fan vilken nedåtgående trend laget har just nu alltså :frowning:

Och Kolan träffar närmste gubbe två gånger i rad.

Allvarligt hur många skott har gått fram när Karlsson skjuter mot mål!
Är ju så varje jävla gång! Ta i för Kung och fosterland och skjut av knäskålen på Djurgårdaren!

3-0 o ridå… Hult är dummare än jag trodde om han inte värvar… Detta måste ha in klass då våra ledande spelare är TOTALT under isen. Frågan är om de var så smart att värva tedenby inför säsongen. Händer inte ett smack där.
Asså nåt är fel… övertränade?

PC och Melin har inte varit med sedan barmarksträningen… Melin speciellt är en väldigt tveksam värvning.

Vaddå två ggr i rad? Han har inte gjort annat sedan i augusti. han har väl aldrig gjort något annat än dragit in fösare som aldrig kommer förbi tekningscirkeln?

Färjestad som har varit säsongens krislag är snart topplag o hv riskar vara flopplag snart igen…