Omgång 39: Timrå IK - HV71

Det som oroar är att nästa år får man förmodligen se HV i dåligt upplysta lador, bara en kamera, en tråkig kommentator och knappt någon publik. Sug på den en stund.

Fattar inte att Sjöholm har gått från dominant till usel, tråkigt.

1 gillning

Tränartrojkan om ni nu har nått HV hjärta som jag vet ni har AVGÅ självmant. Eran spelide funkar för fan inte

Nu när #55 förmodligen inte kommer tillbaka och när sjöholm/landen är helt jävla odugliga måste vi värva minst en back till. #nattsvart

Haha. Näe. Vill jag ha avkoppling numera så ska det helst inte ha med HV att göra.:grinning:

3 gillningar

Ska man pröva med något nytt till 2:a kanske…vad har vi coach för egentligen?

Haha samma här! Sjukt hur tränade vi kan bli att leva genom psykiskt lidande. Snart firar vi mål istället för poäng.

1 gillning

AP20 klass

Plus att Samuelsson får ljuvlig hämnd på hv när vi möter Nybro.

Byta sportchef och tränare till period två hade ju varit ett innovativt grepp värt att kanske testa?

7 gillningar

Som vinner med 7-0

4 utespelare i egen målgård är inte ofta man ser nuförtiden.

1 gillning

Och alla är apkassa.

Nej det gör vi sannolikt inte. Och ska man vara ärlig så är det med all rätt. Lag som spelar så dålig ishockey som HV gör ska inte vara i högsta serien. Det är inte bra för svensk hockey. Betänk då att det finns folk som vill ha upp ytterligare 2-4 lag i SHL. Fatta hur usla bottenlagen kommer att vara med en sån lösning!

Då tycker jag snarare att man borde gå tillbaka till 12 lag. För i ärlighetens namn finns det ingen anledning att ha så dåliga lag som HV och IKO i SHL. De är ju bara här för att få stryk. Det spel HV visar upp är ju inte bra nog för mitten av allsvenskan ens. Jag tror vi hade fått stora problem mot lag som Nybro och Södertälje.

Det är ingen slump att man ligger där man ligger. Det är rättvisa.

4 gillningar

Hämnd och hämnd, var ju inte direkt så att han fick lämna när vi spelade på topp.

Igelkott :hedgehog: försvar

1 gillning

Kul också att typ alla lag runtomkring oss i tabellen leder…

1 gillning

Ja det vore ju den största av drömmar

För att Nubben med sin inkompetens har satt ihop en lövtunn backsida. Två skador gör att vi typ har fyra vettiga backar att tillgå

1 gillning

Kör på 2 packpar resten av matchen.