Hallquisth är back.
För övrigt känns Brännström och OSL som ett rätt märkligt val av forwardspar. De båda gillar att hålla i puck. De båda gör sin egen grej på isen. Kan bli en stökig kväll för Fisken…
Enig, förutom på det punkten på Brännström. Han har slitit på riktigt bra de senaste!
Råttet är mågat!
Vinn för böfvelen!!
bara någon av dem skjuter på mål så
brännström får gärna göra fler onetimers som han gjorde för några veckor sedan
Det här är lite kusligt, för nästa exakt 1 år sedan så var vi i kval, när vi mötte Timrå och lyckades få med sig 3p.
@Diabolics inlägg var inte att leka med där…
Vinn för i helvete!!
Gött mos. Äntligen.
Skulle Johan med fingertoppskänslan iofs gjort för 3-4 matcher sen.
Aaa orten! Håller med nu jävlar!
Hade också bytt plats på Brännan och Lenc. Men bra som sagt att man testar nytt.
Det viktigaste är som sagt att man gör korrigeringar och anpassar sig, ingen dålig första kedja om detta nu faller väl ut. Borgström var väl vinge i Hershey bears om jag inte misstog mig?
Oftast center men lirade väl vinge nån match ibland
Vad är det för sjukdom Nättinen har egentligen? Är det Covid eller psyket?
Japp. Fram till en center blev skadad och han fick kliva in på den positionen i slutet av säsongen har jag för mig. Tycker han gjort det bra som vinge, och är helt osynlig som center. Rätt att sätta honom på kanten.
En andra lunginflammation på relativt kort tid emellan.
Som Lindbom själv sa: ”Henrik har mycket hockey i sig”, hoppas att dom fortsätter med han som vinge!
Jag har dragit mitt strå till stacken och satt pengar på allt utom HV vinst. Det borde göra att vinstchansen ökar markant.
Tål uppenbarligen inte Vätternluften. Den är inte för alla.
Sådär, då har vi lite folkbäss, drar nog fan på mig HV halsduken med, nu jävlar åker vi. Gillar faktiskt uppställningen idag, Men gör mig lite orolig att Dicken inte varit med på ett tag, har de sagt något?
Förhoppningsvis tillbaka på lördag ![]()
Inte mer än en känning, sen stod det i JP för några dagar sedan att han tidigast är tillbaka på lördag.