Omgång 39: Timrå IK - HV71

Tack, helt omöjligt att följa Hv utan JP verkar det som ibland!

Såja. Jag har en klar plan för period ett och två. Sedan går jag på inspiration och fantasi.

Hoppas Lindbom är lika väl förberedd.

4 gillningar

Inte då, du har bara inte lusläst här på forumet bara :wink: Denna info har florerat i flera trådar här.

1 gillning

Förändringarnas vindslag slår i klubben, Nu är det bara att se om det är till det positiva eller negativa

1 gillning

Ujujuj, TV4 sändningen pratat om Timrås målvakt som varit en ”vägg” senaste matcherna. Ytterligare en match där vi skall skjuta i magen på motståndarens målvakt?

mycket bra av lindbom och testa dessa topp kedjor. Känns som det kan bära frukt, för skills finns. Släpp lös nu grabbar, mot 3 pinnar

1 gillning

SLÄPP PUCKEN

2 gillningar

Hahaha apropå laguppställningen känns det verkligen som att Lindbom antingen äntligen fått tummen ur och förändrar rejält, alternativt hänger på detta forum och scrollar igenom hur vi fans vill ställa upp laget. Tror på det sistnämnda :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 gillning

Tänkte genast på final 7 2017, när wikegård gnuggade händerna och utbrast: Släpp pucken!!

3 gillningar

Han har i alla fall gjort sin sämsta säsong hittills - de 30 matcher han stått i år.
Tror inte heller HV kommer ge honom nytt kontrakt nästa säsong.

Jag bryr mig mest om att han ska göra det så bra som möjligt de matcher han ska stå i HV den här säsongen. (när Dichow är skadad eller ur form) och då tycke jag inte man ska vara bara fokusera på Ortio när laget gör en sämre match än vad han gör.
Men oftast är det ändå så att man är bättre än sin sämsta prestation - sämre än sin bästa, vi får se om han steppar upp nu.

Tur att emil pettersson inte är med idag…

Gör nu något annorlunda för en gångs skull Lindbom!

Ääh, där fick du mig. Tar annars gärna varje chans att gnälla lite! Men tycker ändå jag generellt har en poäng…

1 gillning

Ny kommentator? inte hört innan…

Ante Karlssons frilla är en ständig påminnelse om ungdomens skönja under 90-talet

2 gillningar

Nej han har kommenterat förr. Och fått kritik härinne.

Hoppas vi på repris från förra säsongen.

På med rånarluvorna och Ortio som från ingenstans blir en vägg.

Mycket som faktiskt tyder på det, eller?

Sämre i spelet men vinner grymt orättvist är stalltipset ikväll.

1 gillning

sicket läge

Vi har ju inte saknat lägen

Bra tendens direkt från första femman